شناسهٔ خبر: 24636513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاشت نهال به مناسبت اولین دوره دکتری روانشناسی ورزشی در ایران

به مناسبت پذیرش اولین دوره دکتری رشته روانشناسی ورزش در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران نهالی توسط دانشجویان و مدیر گروه این رشته کاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، به مناسبت پذیرش اولین دوره دکتری رشته روانشناسی ورزش در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران نهالی توسط دانشجویان و مدیر گروه این رشته در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران کاشته شد.

حسن غرایاق زندی مدیر گروه دوره دکتری رشته روانشناسی ورزش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در  این رابطه اظهار داشت: رشته روانشناسی ورزشی یک رشته نوین  و بین رشته ای است و امسال با یاری ایزد منان پذیرای اولین دوره دکتری این رشته در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه ورزشی به علم روانشناسی ورزش رسالت توسعه این رشته بر عهده جامعه علمی خواهد بود.

مدیر گروه روانشناسی ورزش دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران افزود: پس از تلاش های فراوان موفق به بنیان گذاری این رشته آکادمیک در مقطع دکتری در این دانشکده شدیم و چشم اندازمان توسعه علم نوین روانشناسی ورزش در جهت بهبود و ارتقاء عملکرد ورزشی کاروان های مختلف ورزشی کشور در مجامع ملی و بین المللی خواهد بود.

زندی ادامه داد: تربیت و پرورش منابع انسانی متخصص و روانشناسان ورزش از اهداف گروه روانشناسی ورزشی این دانشکده هست و در این راستا از تمامی پتانسل ها استفاده خواهیم کرد.

این استاد دانشگاه افزود: کلاس های دانشجویان مقطع دکتری این رشته، به صورت مشترک در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشکده روانشناسی تشکیل می شود و اهداف کوتاه و بلند مدت این رشته نوین با خرد جمعی و مشارکت حداکثری صاحب نظران به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از کلیه مسئولین و اساتیدی که در جهت توسعه و آکادمیک کردن این رشته در کشور همراه و همیار بودند تشکر کرد.

 

نظر شما