شناسهٔ خبر: 24634341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ایران پرچمدار صلح در جهان است/ضرورت تلاش مسئولان در حفظ ارزش های نظام

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت کرمانشاه، گفت: مسئولان باید در راستای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف ارزنده آن نهایت تلاش را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه، امروز(25 اسفند) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا انسان را از گناه دور می کند.

 

وی با بیان اینکه انسان های متقی در تلاش هستند در مسیر الهی گام بردارند، ابراز کرد: آنها در این راه خسته نشده و همواره دغدغه داشتن رضایت الهی را دارند.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه، در ادامه به وحدت و یکپارچگی موجود در کشور ایران اشاره داشت و تصریح کرد: ایران پرچمدار صلح در جهان است که این وحدت و همدلی در سایه انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است.

 

آیت الله حجتی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف ارزنده آن نهایت تلاش را داشته باشند.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید، گفت: بهار نماد ایجاد تحول است که چهل سال گذشته با پیروزی انقلاب اسلامی بهار ایران فرارسید و امیدواریم که امسال شاهد پیشرفت های بسیاری در بخش های مختلف برای نظام باشیم.

 

خطیب موقت جمعه کرمانشاه، بر دستگیری از نیازمندان و فقرا در این روزهای پایان سال تأکید کرد و بیان داشت:کمک کردن به نیازمندان می تواند موجب داشتن ایام عیدی بدون دغدغه شود.

 

وی همچنین از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و آسایش در جامعه تجلیل کرد و گفت: با هوشیاری این عزیزان کاهش تعداد مصدومیت ها در چهارشنبه سوری را شاهد بودیم.

 

آیت الله حجتی، با اشاره به فرارسیدن ماه های پرخیر و برکت رجب و شعبان، عنوان کرد: ماه رجب فرصتی برای رسیدن به خداوند از طریق دعا و اعتکاف است که باید غنیمت شمرده شود.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه، با یادآوری 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران با تلاش های دکتر مصدق، گفت: این اقدام موجب کوتاهی دست بیگانگان از ثروت ملی ایران شد.

 

وی همچنین به دوم فروردین ماه سالروز حمله نیروهای رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم در سال 42 اشاره کرد و افزود: این رخداد به عنوان نقطه عطفی در پیروزی انقلاب و نهضت امام راحل به شمار می رود.

 

نظر شما