شناسهٔ خبر: 24632967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه همدان:

جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر روز به روز قدرتمندتر شده است

همدان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر روز به روز قدرتمندتر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری طی چند روز گذشته و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری در این دیدار بسیار امیدآفرین بود.

وی با بیان اینکه دشمنان علیه انقلاب سمپاشی می‌کنند اما ما به خدا ایمان داریم، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر ایمان داشته و تقوی پیشه کنیم و اسیر نفس نشویم تکلیف را انجام داده ایم و پیروزی از آن ماست چراکه نتیجه کار را به خدا واگذار می کنیم.

آیت الله محمدی در ادامه بابیان اینکه طی ۴۰ سال اخیر هر چه دشمنان علیه ایران اسلامی کار کردند نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر شد، گفت: ایران اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس هیمنه دو ابرقدرت را درهم شکست.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در تمام جهات پیش رفته و جوانان خوشفکری راه شهدا را ادامه می‌دهند، گفت: اگر جوانان با عمق مکتب روح‌بخش اسلام آشنا شوند باطل خود به خود رنگ می‌بازد

وی در ادامه با بیان اینکه نباید فساد و گناه در اجتماع عادی شود، گفت: متاسفانه امروز عده ای در داخل فساد کرده و اجناس قاچاق را به قیمت نابودی صنایع داخلی وارد کشور می‌کنند که این افراد برای نظام خطرناک‌تر از دشمن خارجی هستند.

امام جمعه همدان اسراف در مصرف غذا و آب را از مصادیق فسادهای خرد و قاچاق کالای خارجی و حقوق‌های نجومی را از مظاهر فسادهای کلان برشمرد و افزود: ۲۳۵ آیه در قرآن پیرامون فساد و صلاح وجود دارد که اهمیت توجه به این امور در زندگی را نشان می‌دهد.

نظر شما