شناسهٔ خبر: 24632564 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مفتی فلسطین در دیدار شیخ جبری:

مسلمانان و مسیحیان فلسطین برای دفاع از مقدسات در کنار هم ایستاده اند

حوزه/ شیخ عبد الله جبری با شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و فلسطین دیدار کرد و دو طرف درباره تحولات اوضاع فلسطین اشغالی و قدس شریف در سایه تشدید تجاوز ها و حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات، بحث و گفت‌وگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان، با شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و دیار فلسطین دیدار کرد و دو طرف پیرامون تحولات اوضاع فلسطین اشغالی و قدس شریف در سایه تشدید تجاوز ها و حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات، بحث و گفت‌وگو کردند.

شیخ حسین، راهی را که شیخ عبد الناصر جبری محروم ترسیم کرد را ارج نهاد و گفت: شیخ جبری همیشه فلسطین را قبله جهاد، جانفشانی و وفاداری دانسته و برای این هدف والا به تمامی دنیا مسافرت کرده است.

وی تاکید کرد: مسلمانان و مسیحیان در فلسطین برای دفاع از مقدسات در کنار هم ایستاده اند و تمامی توطئه ها و طرح هایی که قدس را هدف قرار می دهد، محکوم به شکست است و تنها بر ثبات، پایداری و پایبندی آنان به شهر قدس می افزاید.

شیخ جبری ضمن استقبال از مفتی قدس، تاکید کرد: قدس، عربی خواهد ماند و تصمیم های دولت شرور آمریکا نمی تواند حقایق و تاریخ را وارونه جلوه دهد و قدس پایتخت ابدی فلسطین بوده و خواهد ماند.

در پایان این دیدار، مفتی قدس بر سر مزار شیخ عبد الناصر جبری حضور یافت و برای او فاتحه خواند.

نظر شما