شناسهٔ خبر: 24632059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یاران صادقیان میهمان قعرنشین سوپر لیگ

دو تیم عثمانلی اسپور و کارابوک اسپور ظهر امروز در ورزشگاه عثمانلی آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه "، شاگردان عرفان بوز پس از  کسب نتایج ضعیف، هفته گذشته توانستند با پیروزی در مقابل تیم بورسا اسپور ، اولین پیروزی خود را در نیم فصل دوم کسب کنند . آن ها این هفته میهمان تیم قعرنشین سوپر لیگ هستند و می خواهند با پیروزی در این دیدار دبل کنند .


در مقابل تیم کارابوک اسپور این فصل شرایط بحرانی در لیگ دارد . این تیم به کارخانه  ذوب آهن کارابوک وابسته بوده و بحران مالی ایجاد شده در این شرکت باعث شده است که این باشگاه در هزینه های خود صرفه جویی کند و با خرید بازیکنان جوان و ارزان تر ترکیه ای این فصل را آغاز کند. این سیاست باعث شد که تیم کارابوک ستارگان خود را از دست بدهد . آن ها از ابتدا فصل قعرنشین لیگ شدند . کارابوک این فصل عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ داشت . آن ها در 25 هفته گذشته تنها 12 امتیاز کسب کرده اند و اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول ترکیه هستند . با این اوصاف به احتمال زیاد عثمانلی اسپور می تواند این تیم را شکست بدهد .


پیام صادقیان ، هافبک خلاق تیم عثمانلی اسپور در 4 بازی گذشته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در این بازی نیز انتظار می رود که در ترکیب اصلی حضور داشته باشد .


رائول روسسکو، رحیم لاوال ، موسی چائران  و اوزر حورماجیاز عثمانلی و در مقابل مائوریسیو آلکسه ، اولفار اسکولاسون ، لوییس ایبانز  از کارابوک اسپور  غایبان این دیدار هستند .

 

ترکیب احتمالی :

 

نظر شما