شناسهٔ خبر: 24623662 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حکم پزشک معروف تبریزی صادر شد

منبع: میزان

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده پزشک معروف تبریزی گفت: رای قصاص این پزشک صادر و در مرحله ابلاغ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری ادامه داد: چنانچه اعتراض باشد به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد. گفتنی است؛ کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فروردین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهرماه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد.

بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد.

این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی

اژه ای: در پرونده مداحان یکی دو نفر بازداشت شدند

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

قاضی موسی خلیل الهی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

نظر شما