شناسهٔ خبر: 24622551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با رای اساتید بسیجی :

منتظری رییس بسیج اساتید گلستان شد

با حضور برخی از روسای دانشگاهها و منتخبین قشر بسیج اساتید دانشگاههای استان، انتخابات جهت تصدی ریاست این سازمان برگزارشد و منتظری به جای نصرالله نژاد به مدت دو سال به عنوان رییس بسیج اساتید استان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجوسلام؛ جانشین بسیج اساتید استان در این مراسم گفت: انتخابات بسیج اساتید این دوره  با حضور «دکتر علیرضاخواجه شاهکوهی،مهندس سید احمد علوی،دکتر غلامرضا منتظری،دکتر علی اصغر نصرالله نژاد قمی» برگزار شد که در نهایت غلامرضا منتظری عضو هیئت علمی گروه الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مدت ۲ سال منتخب اساتید بسیجی دانشگاه های استان ، جهت ریاست این سازمان شد.

ابراهیم مهقانی با تشکر از نصرالله نژاد قمی  در زمان تصدی مسئولیتش در بسیج اساتید گفت: دستیابی استان به رتبه های برجسته کشوری،جذب و ساماندهی بیش از ۱۰۰۰ استاد دانشگاه بسیجی در ۱۶ کانون دانشگاهی ، تربیت تعداد ۱۵۰ استاد و فرمانده جنگ نرم،تربیت و آموزش ۱۵ پیوست نگار فرهنگی در بین اساتید استان،تدوین سند راهبردی اقتصاد مقاومتی در ۳حوزه تولید، اشتغال و صادرات در استان و.. از جمله اقدامات موثر در در این دوره بوده است.

وی با تبریک به غلامرضا منتظری گفت:این استاد و معلم اخلاق که سابقه ریاست بسیج هنرمندان کشور و مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در  کارنامه اجرایی دارد.

جانشین بسیج اساتید ادامه داد: ریاست جدید قطعا می تواند با کمک ارکان و شورای سیاستگذاری و مدیران کانونهای سازمان با اندیشه های فرهنگی و تحول گرا در برنامه مهم این سازمان گام های مهم و اثرگذاری را بردارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما