شناسهٔ خبر: 24617412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

معاون اول قوه قضاییه:

توفیق چندانی در مبارزه با قاچاق کالا حاصل نشد

معاون اول قوه قضاییه در اولین نشست پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا گفت: در مبارزه با قاچاق توفیق چندانی نداشته‌ایم؛ اما خوشبختانه قوه قضاییه در مساله اراضی ملی و منابع طبیعی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میزان، اولین جلسه پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا به ریاست حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای، معاون اول قوه قضاییه با حضور ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه، تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، الفت معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، کهزادی معاون امور مالی و پشتیبانی قوه قضاییه، نوری معاون اقتصادی دادستان کل کشور، انصاری رئیس سازمان تعزیرات و حجتالاسلام و المسلمین بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد.

حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای در این جلسه اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که دشمن قصد دارد با استفاده از آن به مردم ایران فشار وارد کند، جنگ اقتصادی است که در سالهای اخیر آن را شدت بخشیده و به اشتباه فکر کرده است با این تحریمها میتواند نظام ما را فلج کند.

معاون اول دستگاه قضا گفت: دشمن فکر میکند با فشارهای اقتصادی که به مردم وارد میشود، میتواند مردم را به مقابله با نظام وادار کند.

حجتالاسلام والمسلمین اژهای بیان کرد: ما باید هر چه سریعتر آییننامه داخلی پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی را تهیه کنیم تا دبیرخانه بر اساس این آییننامه عمل کند. وی اظهار کرد: ما در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی یکسری اولویتها داریم که باید آنها را بهصورت جدیتری پیگیری کنیم. سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: یکی از این اولویتها مبارزه جدی با فساد است.

نظر شما