شناسهٔ خبر: 24616653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

100 درصد اعتبارات شهرداری اردستان محقق شد

به گزارش ایرنا، محسن حیدری شامگاه چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز شهردار بیان کرد: مبلغ 132 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای سال 1397 پیش

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محسن حیدری شامگاه چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز شهردار بیان کرد: مبلغ 132 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای سال 1397 پیش بینی شده که 26 درصد آن هزینه جاری است و 74 درصد به حوزه عمرانی اختصاص می یابد.
وی در تشریح محل تخصیص اعتبارات افزود: بخش دوم طرح پارک شهرک حافظ اردستان با اعتبار افزون بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری در حال اجراست و هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار اردستان همچنین به اجرای طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: بازآفرینی به عنوان یک فرایند جامع موجب ارتقاء زندگی مردم، توسعه همه جانبه و وحدت رویه بین دستگاه های خدمات رسان خواهد شد و در این راستا 21 طرح تصویب شده است.
او اضافه کرد: اجرای مرحله نخست بازآفرینی اطراف مسجد جامع، قنات دو طبقه، مسجد ملا یعقوب، مسجد خسرو، بازار و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار است و اعتبار اختصاصی به این طرح ها در سال آتی 32 میلیارد ریال می باشد.
حیدری عنوان کرد: همچنین جذب 200 میلیارد ریال اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت های مردمی برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در اردستان استفاده خواهد شد.
وی همچنین به آسفالت باند دوم بلوار یادگار امام و خیابان های شهرک کاوه و زیرسازی و جدول گذاری باند دوم بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: اجرا و تکمیل روشنایی شهرک حافظ، بلوار مدرس و جاده ترانزیت نیز در صورت تخصیص اعتبارها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر اردستان نیز از ساخت و تکمیل طرح نیمه تمام باغ بانوان خبر داد.
روح الله جلالی در ادامه مهمترین وظیفه نمایندگان مردم را نظارت عنوان کرد و افزود: تعدادی از پرونده پیمانکاران شهرداری مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و در نهایت اشکالاتی به آنها وارد شده زیرا خسارت هایی به مجموعه شهرداری اردستان زده است.
وی گفت: به دلیل وجود بحث مالی تا 6 ماه آینده نتیجه آنها مشخص خواهد شد.
شهر اردستان با 670 هکتار وسعت و 195هکتار بافت تاریخی در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام

نظر شما