شناسهٔ خبر: 24616379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشته شدن ۱۴ شبه‌نظامی ائتلاف سعودی در مرز یمن

عملیات امروز یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در منطقه عسیر در جنوب عربستان به کشته شدن ۱۴ نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز چهارشنبه ۱۴ نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در ورود منطقه «علب» در منطقه «عسیر» واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

کشته شدن این تعداد از شبه‌نظامیان، از بالاترین آمار تعداد تلفات وارد شده به ائتلاف سعودی در یک روز توسط تک تیراندازان طی هفته‎های اخیر محسوب می‌شود.

نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله دیروز (سه شنبه) هفت نفر از نظامیان سعودی و شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست عبد ربه منصور هادی را در مناطق جازان و عسیر واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

عملیات‎های تک‎تیراندازان یمن در جبهه‎های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می‌رود.

نظر شما