شناسهٔ خبر: 24615414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برخورد قاطع با تشیع انگلیسی و هنجارشکنان

‌مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های مسئول، ‌با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجارشکنان شده است.

صاحب‌خبر -

قم| برخورد قاطع با تشیع انگلیسی و هنجارشکنانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در مقابل فتنه‌های فرقه‌ای، به این شرح است:

انقلاب اسلامی حرکت بزرگ و تاریخی ملت ایران در استمرار مبارزات ائمه معصومین (ع) و تلاش عالمان بزرگ برای اجرای حاکمیت دین خدا و اجرای احکام شریعت اسلام به رهبری بزرگ مرجع زمان و همراهی همه مراجع معظم تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه یکی از رخداد‌های بی‌نظیر دوران معاصر است.

افتخار ما این است که ملت مؤمن و با بصیرت ما، حامی دین و قرآن است و در این راه عزیزان زیادی را خالصانه تقدیم نموده است و شجاعانه و عالمانه از مرز و بوم کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان لجوج و خون‌خوار ایستادگی نموده است.

نوای پرصلابت خمینی کبیر (رضوان‌الله تعالی علیه) این ابرمرد تاریخ در گوشمان طنین‌انداز است که ولایت‌ فقیه را امتداد ولایت رسول‌الله صلوات‌الله‌ علیه و آله و نظام ولایی را مترقی‌ترین نظام‌ها و حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانست و بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد تأکید داشت. آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا فریاد برآورد: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اسرائیل غاصب را غده سرطانی خواند و نقشه حکومت از نیل تا فرات را به همگان یادآور شد؛ ملت‌ها بیدار و مسلمانان در جهان عزتمند و گرایش به اسلام ناب محمدی صلی اله علیه و آله و سلم روزبه‌روز در حال رشد است.

طبیعی است که پیروزی‌های شکوهمند به‌ویژه نابودی داعش به دست مدافعان حرم و حریم آل الله در منطقه و حمایت مقتدرانه جمهوری اسلامی؛ بر استعمارگران و دولت‌های سلطه‌گر غربی و دیگر جریان‌های وابسته، گران آمده لذا دست به هرگونه توطئه زده و علاوه بر جنگ‌های نظامی – اقتصادی و سیاسی به تحریک و فریب طیف‌های بی‌هویت با عناوین گوناگون سیاسی، فرقه‌ای و مذهبی اقدام نموده و آنان را علیه استقلال و اقتدار نظام اسلامی وادار به اقدامات خرابکارانه امنیتی یا غائله‌های فرقه‌ای و امثال آن می‌نمایند.

حمایت علنی آمریکا، صهیونیست و انگلیس و ثروتمندان غارتگر حاکم بر برخی کشور‌های منطقه؛ ما را از اثبات وابستگی فتنه گران به سرویس‌های خارجی بی‌نیاز می‌سازد.

اعمال مشترک آشوبگران و فتنه گران و اختلاف افکنان بین شیعیان و اهل سنت در توهین به پرچم جمهوری اسلامی و اعلام حمایت دشمنان اسلام و ملت از آن‌ها؛ جنایتی نیست که جریان‌ها و شخصیت‌های حامی آنان به‌راحتی بتوانند توجیهات فریبکارانه و مدیریت پیدا و ناپیدای استکبار جهانی از آنان را انکار نمایند.

پس از نشاندن اغتشاشگران بجای خود در دی‌ماه سال جاری توسط مردم غیور ایران و مقابله آرام و مظلوم نیرو‌های غیرتمند انتظامی با داعشی مسلکان فرقه‌ای که منجر به شهادت حافظان نظم و امنیت و به جا ماندن چندین جانباز و ده‌ها مجروح به نحو بسیار فجیع و تأسف‌برانگیز گردید و در ادامه این سناریوی طراحی‌شده؛ گروه‌های افراطی و مدعی ولایت و پیروان تشیع انگلیسی با تکثیر و توزیع سخنرانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تحت امرشان که مشتمل بر افتراء و توهین به مرجعیت امام راحل عظیم الشان، هشت سال دفاع مقدس، ولایت‌فقیه و به سخره گرفتن خون شهدای عزیزمان می‌باشد و متعاقب هماهنگی استکبار و وهابیت افراطی و این گروه‌های انحرافی پیاده‌نظام آن‌ها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حریم سفارت، هتاکی و پس از انجام مأموریت نمایشی با حمایت علنی دولت انگلیس آزاد شدند.

آری مردم عزیزمان به عمق کار فتنه گران آگاهند و می‌دانند سرچشمه این فتنه‌ها کجاست.

حوزه‌های علمیه ضمن حمایت و تشکر و قدردانی از ایستادگی مردم عزیز در برابر مشکلات و حمایت‌های عالمانه از نظام اسلامی و نیز اعلام حمایت از دستگاه‌های مسئول؛ درخواست برخورد قاطع با عوامل فتنه، مدعیان دروغین، تشیع انگلیسی و هنجارشکنان را دارد.

پرورش‌یافتگان مکتب امام صادق علیه‌السلام در حوزه‌های علمیه به‌عنوان چشم بیدار امام و امت و حافظان اسلام و قرآن با تمام وجود در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده و اجازه نقض حریم ولایت و مقدسات نظام جمهوری اسلامی را به احدی از جیره‌خواران استعمار پیر نخواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما