شناسهٔ خبر: 24614076 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

وزیر صنعت لبنان:

تلاش آمریکا، اسرائیل و عربستان برای شکست مقاومت در انتخابات لبنان

ابنا

وزیر صنعت لبنان تأکید کرد که آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی به شدت تلاش می کنند تا محور مقاومت در انتخابات پارلمان لبنان شکست بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان در سخنانی که در منطقه الهرمل ایراد کرد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در امور داخلی لبنان و انتخابات دخالت می کنند تا مقاومت به کمترین کرسی ها در پارلمان دست یابد.

وی افزود: ملت لبنان اجازه هدف قرار گرفتن مقاومت در داخل و خارج کشور را نمی دهند و بدون توجه به حاشیه ها از مقاومت در مسائل سیاسی و انتخاباتی دفاع خواهند کرد.

غازی زعتر وزیر کشاورزی نیز تصریح کرد: مبالغ هنگفتی برای انتخابات آتی پارلمان لبنان هزینه می شود و برخی کشورهای خارجی و عربی نیز به شدت در حال دخالت در این رویداد مهم هستند.

وی اظهار داشت: بیگانگان با چنین مسائلی می خواهند به مقاومت ضربه زده و وحدت لبنان را خدشه دار کنند تا لبنان به سوی پرتگاه سوق داده شود.

علی المقداد نماینده پارلمان لبنان هم در این مراسم سخنرانی کرد و خاطرنشان ساخت: انتخابات پارلمان یک پایگه سرنوشت ساز و رقابت سیاسی به شیوه های مختلف است که مقاومت و ملت لبنان از آن پیروز خارج می شوند.

وی ادامه داد: مقاومت همانگونه که در نبرد سیاسی به پیروزی رسید در رقابت سیاسی نیز پیروز خواهد شد و هیچ کس نمی تواند نسبت به شکست مقاومت و طرفداران آن شرط بندی کند.

ولید السکریه یکی دیگر از نمایندگان پارلمان لبنان نیز گفت: انتخابات پارلمان ادامه نبرد جهادی است که شهدا به آن اهتمام داشته اند چرا که نقشه سیاسی لبنان توسط پارلمان ترسیم می شود.

وی افزود: پارلمان آتی مشخص خواهد کرد که آیا پارلمان با محور مقاومت است و در کنار ملت به جهاد می پردازد یا اینکه در محور آمریکایی و صهیونیستی قرار داشته و علیه ملت توطئه می کند.

..............

پایان پیام/ 326

نظر شما