شناسهٔ خبر: 24611940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شخصي که به العين کمک کرد شناسايي شد

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: شخصي که سرمربي العين مدعي است به آنها کمک کرده، يک ايراني الاصل است که به ما هم کمک کرده بود.

صاحب‌خبر -

نصرالله عبداللهي درباره تساوي يک - يک استقلال برابر العين امارات در هفته چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، حضور پرشور تماشاگران و ... صحبت‌هايي را مطرح کرد که در زير مي‌خوانيد:

* چرا استقلال با وجود استقبال گسترده هوادارانش، نتوانست العين را شکست دهد؟

استقلال اين بازي را برد، چون هواداران بردند. تماشاگران زيادي به ورزشگاه آمدند و خيلي‌ها هم بيرون ماندند. با اين حال هيچ اتفاقي نيفتاد و يک نفر هم از ليزر استفاده نکرد و ترقه‌اي پرتاب نشد. مصاف با العين سخت بود و نشد که برنده شويم. فضاي استاديوم آنقدر خوب بود که دوست داشتيم هواداران را خوشحال کنيم. رفتار تماشاگران استقلال الگويي براي همه تماشاگران خواهد بود. شايد خيلي‌ها در اين بازي ناراحت شدند و با ناراحتي به منازل خود بازگشتند، اما هيچ اتفاقي در ورزشگاه نيفتاد. ما نشان داديم مي‌توانيم ميزبان خوبي باشيم. نه تنها استقلال، بلکه تيم‌هاي پرسپوليس و تراکتورسازي هم مي‌توانند ميزبانان خوبي باشند.

* در مورد مصدوميت مامه تيام صحبت‌هاي زيادي مطرح شده که تا پايان نمي‌تواند بازي کند.

پاي تيام کِش آمده است و مشکل خاصي نيست. او به کشورش سفر مي‌کند و آماده به ايران برمي‌گردد. مورد خاصي مهمي نيست.

*  ماميچ، سرمربي العين امارات پس از پايان بازي مدعي شد که دوستانش در ايران براي آناليز استقلال به او کمک کرده‌اند. واکنش شما چيست؟

اين حرف‌ها ديگر چيست؟ منظور او (ماميچ) يک ايراني الاصل است که به آنها کمک کرده. او سال‌هاست در آنجا حضور دارد و عضو باشگاه العين است. اتفاقاً اين شخص به ما هم کمک کرده است! رسانه‌ها به اشتباه رفتند سراغ کساني که در ايران اين کار را کرده‌اند. آناليز که ديگر نيازي به ايراني و غير ايراني ندارد. کافي است در اينترنت سرچ کنيد تا وضعيت يک بازيکن از شوت زدن تا تعداد پاس‌هايش را ببينيد. آن شخص ايراني، آدم خوبي است و کارش آناليز است.

* بگذريم، هنوز وضعيت بازي هفته بيست‌وششم در تاريخ نهم فروردين 97 مشخص نشده است؟ چه راهکاري براي حل اين مشکل داريد؟

به‌هرحال بازي تيم ملي در پيش است و اولويت با اين تيم است. تنها کاري که مي‌شود کرد اين است که ملي‌پوشان ما کمتر بازي کنند.

* هواداران استقلال نگران تمديد قرارداد بازيکناني چون وريا غفوري، اميد ابراهيمي و ... هستند.

قطعاً باشگاه مذاکرات را آغاز خواهد کرد و جاي نگراني نيست.

نظر شما