شناسهٔ خبر: 24606448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

سرپرست تیم فوتبال استقلال:

استقلال بازی را برد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شخصی که سرمربی العین مدعی است به آنها کمک کرده، یک ایرانی الاصل است که به ما هم کمک کرده بود.

صاحب‌خبر -

صراط: نصرالله عبداللهی درباره تساوی یک - یک استقلال برابر العین امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حضور پرشور تماشاگران و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

 چرا استقلال با وجود استقبال گسترده هوادارانش، نتوانست العین را شکست دهد؟

استقلال این بازی را برد، چون هواداران بردند. تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و خیلی‌ها هم بیرون ماندند. با این حال هیچ اتفاقی نیفتاد و یک نفر هم از لیزر استفاده نکرد و ترقه‌ای پرتاب نشد. مصاف با العین سخت بود و نشد که برنده شویم. فضای استادیوم آنقدر خوب بود که دوست داشتیم هواداران را خوشحال کنیم. رفتار تماشاگران استقلال الگویی برای همه تماشاگران خواهد بود. شاید خیلی‌ها در این بازی ناراحت شدند و با ناراحتی به منازل خود بازگشتند، اما هیچ اتفاقی در ورزشگاه نیفتاد. ما نشان دادیم می‌توانیم میزبان خوبی باشیم. نه تنها استقلال، بلکه تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی هم می‌توانند میزبانان خوبی باشند.

در مورد مصدومیت مامه تیام صحبت‌های زیادی مطرح شده که تا پایان نمی‌تواند بازی کند.

پای تیام کِش آمده است و مشکل خاصی نیست. او به کشورش سفر می‌کند و آماده به ایران برمی‌گردد. چیز مهمی نیست.

مامیچ، سرمربی العین امارات پس از پایان بازی مدعی شد که دوستانش در ایران برای آنالیز استقلال به او کمک کرده‌اند. واکنش شما چیست؟

این حرف‌ها دیگر چیست؟ منظور او (مامیچ) یک ایرانی الاصل است که به آنها کمک کرده. او سال‌هاست در آنجا حضور دارد و عضو باشگاه العین است. اتفاقاً این شخص به ما هم کمک کرده است! رسانه‌ها به اشتباه رفتند سراغ کسانی که در ایران این کار را کرده‌اند. آنالیز که دیگر نیازی به ایرانی و غیر ایرانی ندارد. کافی است در اینترنت سرچ کنید تا وضعیت یک بازیکن از شوت زدن تا تعداد پاس‌هایش را ببینید. آن شخص ایرانی، آدم خوبی است و کارش آنالیز است.

بگذریم، هنوز وضعیت بازی هفته بیست‌وششم در تاریخ نهم فروردین 97 مشخص نشده است؟ چه راهکاری برای حل این مشکل دارید؟

به‌هرحال بازی تیم ملی در پیش است و اولویت با این تیم است. تنها کاری که می‌شود کرد این است که ملی‌پوشان ما کمتر بازی کنند.

هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد بازیکنانی چون وریا غفوری، امید ابراهیمی و ... هستند.

قطعاً باشگاه مذاکرات را آغاز خواهد کرد و جای نگرانی نیست.

نظر شما