شناسهٔ خبر: 24605556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

فدراسیون جهانی مشکلی با بهداد سلیمی ندارد

بانوی داور آمریکایی با بیان این‌که فدراسیون وزنه‌برداری جهان هیچ مشکلی با بهداد سلیمی ندارد، گفت: وزنه‌برداران پس از شکست به خاطر آن فشارهایی که به آن‌ها وارد شده است، شاید مجبور باشند برای خود یک دشمن فرضی درست کنند ولی فدراسیون جهانی هیچ دشمنی با کسی ندارد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

سالیوان دی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اولین حضور یک بانوی داور آمریکایی در ایران، اظهارکرد: من اولین خانمی هستم که به عنوان داور از آمریکا به ایران آمدم و در جام فجر اهواز قضاوت کردم. ایران، مردم فوق‌العاده و عجیب و غریب دارد که بسیار به انسان‌ها احترام می‌گذارند. به نظر من ایران یک کشور بسیار مهم در دنیا محسوب می‌شود. در مدت حضورم در این‌جا ایرانی‌ها بسیار به من محبت کردند و باید بگویم از تمام آن‌ها ممنون هستم.

وی در ادامه درباره موضع فدراسیون جهانی نسبت به اتفاقات دسته فوق سنگین مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و اینکه گفته می‌شود هیات ژوری در مورد بهداد سلیمی سخت‌گیری کرده است، گفت: همان‌طور که وقتی ورزشکاران مدال می‌گیرند و فدراسیون جهانی دخالتی در مدال‌آوری آن‌ها ندارد، پس وقتی مدال هم نمی‌گیرند، این فدراسیون دخالتی ندارد. فدراسیون جهانی دوست دارد که وزنه‌برداری پیشرفت کند و برای آن مهم نیست که چه کسی از چه کشوری مدال طلا بگیرد.

این داور آمریکایی عنوان کرد: وزنه‌برداران  قدرتمند زیادی در دنیا داریم که یکی از آن‌ها بهداد سلیمی است و فدراسیون جهانی برابر تمام وزنه‌برداران به صورت جوانمردانه عمل می‌کند. فدراسیون جهانی مشکلی با بهداد سلیمی ندارد و همیشه آرزو می‌کنیم که سلیمی و دیگر وزنه‌برداران پیشرفت کنند.

سالیوان دی گفت: می‌دانم وزنه‌برداران پس از شکست به خاطر آن فشارهایی که به آن‌ها وارد شده است، شاید مجبور باشند برای خود یک دشمن فرضی درست کنند و بگویند ما چنین دشمنی را داریم ولی فدراسیون جهانی هیچ دشمنی با کسی ندارد.

نظر شما