شناسهٔ خبر: 24601757 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

گریه‌های نوزاد به قیمت جانش تمام شد +عکس

مرد ژاپنی که ازگریه‌های دختر یک ساله‌اش به ستوه آمده بود، فرزندش را پتو پیچ کرد و در صندوقچه‌ای قرار داد. اما ساعتی بعد که مادرکودک به خانه بازگشت با جسد فرزندش روبه‌روشد.

صاحب‌خبر -
ایران آنلاین: مرد ژاپنی که ازگریه‌های دختر یک ساله‌اش به ستوه آمده بود، فرزندش را پتو پیچ کرد و در صندوقچه‌ای قرار داد. اما ساعتی بعد که مادرکودک به خانه بازگشت با جسد فرزندش روبه‌روشد.

به گزارش «توکیونیوز»، «ریمو کینیچی» که راننده تاکسی ۲۴ ساله است، دیروز درپی تماس همسرش با پلیس، به جرم قتل دخترش در شهر «اوزاکا» بازداشت شد.
 


مادر کودک گفته هنگام حادثه در محل کارش بوده است و وقتی به خانه برگشته متوجه شده دختر ۲ ساله وهمسرش خواب هستند. اوکه ازنبود فرزند یک ساله‌اش بشدت نگران شده بود بلافاصله شوهرش را ازخواب بیدارکرد وسراغ بچه را گرفت. وقتی هم پی برد شوهرش، دخترکوچولویشان را داخل صندوقچه گذاشته سراسیمه به طرف اتاق دوید، اما درکمال ناباوری با جسد کبود فرزندشان روبه‌روشد.
پدرجنایتکار ادعا کرده که نمی‌خواسته به دخترش آسیبی برساند وفقط به خاطر گریه‌های کلافه کننده‌اش او را در یک پتو پیچیده و در صندوقچه گذاشته است. اما کودک به دلیل نبود هوا خفه شده است.

نظر شما