شناسهٔ خبر: 24601120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مورینیو و شیاطین سرخ در تئاتر رویاها اسیر تفکرات مونتلا شدند

بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حذف تیم منچستریونایتد در اولدترافورد و صعود رم به مرحله بعد ادامه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو بازی در شهرهای منچستر و رم ادامه یافت.

در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر شاگردان ژوزه مورینیو میزبان سویا بودند؛ بازی رفت دو تیم در اسپانیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت و مورینیو امیدوار بود با استفاده از امتیاز میزبانی با برتری مقابل شاگردان مونتلا راهی مرحله بعد شوند.

بازی دو تیم در نیمه اول با حملات منچستریونایتد آغاز شد اما مهاجمان این تیم بی دقت بودند و فرصت ها یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت. تیم میهمان هم در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد اما نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم هم با حملات میزبان آغاز شد اما باز هم ضربات  راشفورد، لوکاکو، پوگبا و سایر بازیکنان منچستریونایتد راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

در اواسط نیمه دوم مونتلا با یک تعویض هوشمندانه بن یدر را وارد زمین کرد و این بازیکن دقایقی بعد از ورودش گل اول بازی را وارد دروازه دخه آ کرد؛ در ادامه بازهم بن یدر با اشتباه دخه آ برای دومین بار دروازه شیاطین سرخ را باز کرد تا کار مورینیو و تیمش بسیار سخت شود.

در لحظات پایانی بازی لوکاکو یکی از گلهای خورده را جبران کرد اما منچستری ها برای صعود احتیاج به دو گل دیگر داشتند و این بازی در نهایت با برتری ۲ یک سویا به پایان رسید تا یک درام غم انگیز برای مورینیو، شاگردانش و طرفداران منچستر در تئاتر رویاها (اولدترافورد) رقم بخورد.

تیم سویا با این برد ضمن اینکه برای اولین بار یک تیم انگلیسی را در خانه اش شکست داد بعد از ۶۰ سال راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

خلاصه بازی؛ منچستریونایتد 1 - سویا 2

mp4
<div id="video-display-embed-code_2000329" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2067249/2000329?width=400&height=300"></script></div>

در دیگر بازی سه شنبه شب که در رم برگزار شد تیم میزبان موفق شد با تک گل ادین ژکو حریف اوکراینی را از پیش رو بردارد؛ با توجه به نتیجه بازی رفت که با برتری ۲ یک شاختار دونتسک به پایان رسید در مجموع دو بازی رفت و برگشت دو تیم به تساوی دو - دو رسیدند اما به لطف گل زده در خانه حریف تک گل ژکو برای صعود جیالوروسی به مرحله بعد کافی بود.

خلاصه بازی؛ رم 1 - شاختار 0

mp4
<div id="video-display-embed-code_2000331" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2067249/2000331?width=400&height=300"></script></div>
دو بازی دیگر این مرحله چهارشنبه شب برگزار می‌شود؛ بشیکتاش که دربازی رفت ۵ صفر مغلوب بایرن‌مونیخ شد در استانبول میزبان این تیم است و بارسلونا در نیوکمپ به مصاف چلسی می رود؛ بازی رفت این دو تیم هم در لندن یک یک مساوی شد.

نظر شما