شناسهٔ خبر: 24600904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

ماجرای 2 نیمروز

این همه اعتراضات کارگری و تهدید به استیضاح و نطق موافق و مخالف، در نهایت وزیر کار به فاصله دو رای در جایگاه خود ماندنی شد تا کارگران در حیرت بمانند که پس مقصر این بیکاری ‌ها و حقوق‌های معوق مانده چیست! به این ترتیب ماجرای نیمروز اول دیروز که گفته شد حدود 90میلیارد تومان هزینه در بر داشته، با سلام و صلوات و رای ناپلئونی وزیر به پایان رسید. در نیمروز دوم هم هرچه وزیر خواست، از حساب خودش و دخترش گفت و عاقبت عذرخواهی کرد و ماند. همین!

صاحب‌خبر -

هرچه دیروز وزرای استیضاح شده، درگیر دفاع از خود، حقوق، مال، اموال، خانه و خانوادهشان بودند، برخی دیگر با افتخار سینه سپر کردند که برای بازی در فیلمها چون دستمزد میگرفتند بیکار شدند! رضا رویگری در اینباره گفته «معلوم نیست این بازیگران را از کجا جلوی دوربین میآورند... بدون دستمزد بازی کردن آنها نتیجهاش بیکاری امثال من است».

و در انتها هم یادی بکنیم از سروصداهای دیشب که البته گفته میشود کمی کمتر از سالهای قبل بود. با وجود همه هشدارها درباره ترقهبازی سهشنبه آخرسال، باز هم چند نفری جان خود را از دست دادند. شدت این ترقهبازیها در برخی مناطق چنان زیاد بود که دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا از ترس، رکس تیلرسون، وزیر خارجهاش را برکنار کرد و وزیر دفاع آمریکا هم از ترسش سریع به افغانستان سفر کرد. این مراسم دو سه شب دیگر ادامه مییافت، آمریکا کلا منطقه را ترک میکرد!

نظر شما