شناسهٔ خبر: 24600738 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دیدار ضرغامی با پلیس‌های جوان و شوخی‌اش با آنها +عکس

عزت الله ضرغامی امروز در دانشگاه علوم انتظامی با دانشجویان و فرماندهان آنها دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

صراط: سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی با دانشجویان و فرماندهان آنها دیدار و گفتگو کرد و پستی در این رابطه در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

ضرغامی در اینستاگرام نوشت: "پلیس‌های جوان!
میگن گشت ارشاد به یک پارتی مختلط منکراتی زد و در وهله اول همه پا به فرار گذاشتند. در محوطه بیرونی، آقاپسری، دست دختر خانمی را گرفت و گفت باید بپریم تو استخر! دختره پرسید چرا؟ اینجا که گیر می‌افتیم، پسره هم گفت: نه بابا! داخل استخر جزو محدوده وظایف نیروی دریایی است! پلیس نمی‌تواند وارد شود!
بعضی ها از قانونمندی فقط همین اندازه می دانند و بس!
معمولاً در دیدارهایم با بروبچه‌های نیروی انتظامی از این جوک‌ها هم می‌گویم.
امروز در دانشگاه علوم انتظامی در جمع دانشجویان و فرماندهان آنها صحبت کردم. برخی از محورهای صحبت‌هایم در پی نوشت می‌آید.
.
. . . *پی نوشت*
.

1-مأموریت‌های ناجا به شدت با افکار عمومی گره خورده است. تدبیر و هوشمندی همراه با سعه صدر و بزرگ منشی از سوی مأموران پلیش نقش کلیدی در رضایتمندی عمومی دارد.
2- بی توجهی به افکار عمومی در فضای مجازی می‌تواند تمام خدمات و کارنامه شایسته افراد و سازمان ها را در یک لحظه نابود کند. هنوز بسیاری از بزرگان ما متوجه این واقعیت نشده‌اند.
3- اخلاق و رفتار خوب و اسلامی از طرف مأموران ناجا نقش مهمی در اعتماد عمومی مردم نسبت به اسلام و انقلاب دارد. این مسأله، افزون بر قانونمندی و وظیفه شناسی همکاران ناجاست.
4-اسباب بزرگی لازمه بزرگان و مأموریت‌های بزرگ است. خدا نکند کسی به مسئولیت بالایی برسد ولی اسباب بزرگی، فداکاری و مروت نداشته باشد.
5- امروز ناجا در خط مقدم نیروهای مسلح وظیفه سنگینی در برقراری امنیت و حفظ نظم و آرامش مردم دارد.
6- شما دانشجویان دانشکده پلیس که در تعطیلات نوروزی به مأموریت می‌روید، تلاش کنید تا تجربیات و آموخته‌های خود را در مواجهه با مردم مکتوب و تدوین کنید و به یکدیگر انتقال دهید.
7- طرح‌های تفرقه انگیز قومیتی در اوایل انقلاب به شکل دیگری در حال بازسازی و اجراست. نقش ناجا در خنثی کردن این توطئه‌ها به ویژه در کف خیابان بی‌بدیل و حساس است".

 ضرغامی

نظر شما