شناسهٔ خبر: 24599975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

بارسا و چلسی امشب حساس‌ترین بازی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند

کدام غول حذف می‌شود؟

صاحب‌خبر -

شهروند|  امشب از ساعت 23:15 با برگزاری دو بازی چهره دو تیم آخر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. این درحالی است که بایرن‌مونیخ به احتمال فراوان مشکلی برای صعود نخواهد داشت و در طرف مقابل همه نگاه‌ها به بازی است که در نیوکمپ برگزار خواهد شد.
اوج حساسیت در نیوکمپ
چلسی در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان بارسلونا بود که این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعود‌کننده به بازی برگشت که امشب در نیوکمپ برگزار خواهد شد مشخص شود. به این ترتیب همه نگاه‌ها به اتفاقاتی است که امشب در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا رقم خواهد خورد و باید دید درنهایت این تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند یا چلسی با حذف بارسلونا دست به کاری بسیار بزرگ خواهد زد. با توجه به نتیجه بازی رفت و برگزاری بازی برگشت در جهنم نیوکمپ به‌نظر می‌رسد بارسلونای آماده این‌روزها شرایط بهتری نسبت به چلسی در طول مسابقه داشته باشد. با این وجود چلسی هم تیمی نیست که بتوان آنها را دست کم گرفت و بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد. نکته قابل‌تامل اینجاست که آنها در نیوکمپ حتما باید به گل برسند و گل نزدن فارغ از هر نتیجه‌ای به معنی حذف آنهاست. چلسی برای صعود به مساوی بیش از یک گل و یا برتری مقابل حریف قدرتمند و پرآوازه احتیاج دارد. با این وجود باید دید کونته باز هم در این بازی تیمش را با سبک دفاعی راهی زمین خواهد کرد یا از همان ابتدای مسابقه در نیوکمپ به دنبال پیروزی خواهد بود.
بشیکتاش نمی‌تواند به بایرن 6 گل بزند
بشیکتاش قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ترکیه بدون‌شک یکی از شگفتی‌سازان این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده که توانست تا مرحله حذفی صعود کند و در قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی با بدشانسی به بایرن‌مونیخ قدرتمند خورد. این تیم در بازی رفت که در ورزشگاه آلیانز آره‌نای مونیخ برگزار شد با 5گل از بایرن شکست خورد. به این ترتیب شاگردان سنول گونش برای صعود به مرحله بعدی باید امشب هیچ گلی در استانبول دریافت نکنند و 6گل به بایرن بزنند تا صعود کنند. کاری که تقریبا می‌توان با توجه به قدرت دو تیم نوشت که نشدنی است. 

نظر شما