شناسهٔ خبر: 24599417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

برانکو:

برد امشب عیدی پرسپولیس به هواداران بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت زیاد برتری تیمش مقابل الوصل امارات، گفت: کسب این سه امتیاز برای هموار کردن مسیر صعود ما اهمیت زیادی داشت.

صاحب‌خبر -
صراط: به گزارش خبرگزاری دانشجو، «برانکو ایوانکوویچ» سه شنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از این برد بسیار مهم، خوشحالم هستم، چرا که این دیدار برای ما از ارزش زیادی برخوردار بود و خوشبختانه به هدفمان نیز دست یافتیم.

وی با قدردانی از هواداران تیم، گفت: آنها در دوبی هم تیم را حمایت کردند و حتی بسیاری از تماشاگران از شهرهای دور به محل بازی آمده بودند و لازم است که کسب سه امتیاز را به آنها و بازیکنان تبریک بگویم.

برانکو با بیان اینکه انتظار چنین بازی سختی را داشت، توضیح داد: باید پیروز می شدیم تا شانس خود را افزایش دهیم و امروز از بخت های خود به خوبی استفاده کردیم و موفق شدیم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا به طور معمول تیم ها با 9 امتیاز به مرحله حذفی می رسند که اکنون پرسپولیس این امتیاز را در اختیار دارد و در 2 بازی بعدی به دنبال صدرنشینی است.

سرمربی پرسپولیس گفت: برد امشب هدیه و عیدی ما به هواداران بود و می خواهیم در تعطیلات نوروز و در بازی با سایپا در تهران جشن قهرمانی لیگ برتر را برپا کنیم.

پرسپولیس در این دیدار با تک گل «کمال کامیابی نیا» به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یافت تا 9 امتیازی شده و مسیر خود را برای صعود هموارتر کند.
در دیگر دیدار این گروه، السد قطر در دوحه با حساب 4 بر صفر از سد نسف قارشی ازبکستان گذشت تا ضمن جبران شکست دور رفت، شرایط ایده آلی برای صعود داشته باشد.

**جدول رده بندی گروه C
1-السد با 9 امتیاز
2-پرسپولیس با 9 امتیاز
3-نسف قارشی با 6 امتیاز
4-الوصل بدون امتیاز

نظر شما