شناسهٔ خبر: 24599099 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

پایان شیرین سال پرسپولیس با برتری مقابل الوصل

صاحب‌خبر -
 

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار نمایندگان ایران در چهارمین هفته لیگ قهرمانان آسیا موفق شد برابر الوصل به پیروزی برسد تا تنها برد ایرانی ها در این هفته ثبت شود.
به گزارش مهر، در شروع دور برگشت رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی مهمان تیم الوصل بود که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید. کمال کامیابی نیا در دقیقه ۳۷ برای پرسپولیس گل زد.
شروع بازی با برتری الوصل همراه بود و این تیم صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد اما نتوانست دروازه تیم ایرانی را باز کند. پس از بیست دقیقه ابتدایی بازی، پرسپولیس تلاش کرد تا نبض بازی را در اختیار بگیرد که موفق هم شد و تا حدودی بازی را به تعادل کشید.
در دقیقه ۳۶ این دیدار وحید امیری در برخورد پای بازیکن حریف با صورتش دچار مصدومیت شد و به ناچار جایش را به گادوین منشا داد. در لحظه ورود منشا به زمین پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را ماهینی ارسال کرد و کامیابی نیا در دقیقه ۳۷ گل سرخپوشان را به ثمر رساند.
در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند که تلاش الوصل برای رسیدن به گل تساوی و جلوگیری از حذف بیشتر از پرسپولیس بود اما سرخپوشان در ضد حملات و سرعت خوب منشا صاحب چند فرصت شدند که نتوانستند از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.این بازی در نهایت با برتری شاگردان برانکو به پایان رسیدتا پرسپولیس با پایانی خوش در سال ۹۶ در یک قدمی صعود قرار بگیرد . پرسپولیس با این پیروزی۹ امتیازی شد و در کنار السد قطر که این تیم هم ۹ امتیازی است در صدر جدول گروه سوم قرار گرفتند.
راه دشوار تراکتورسازی
همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه رقابت های دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم الجریزه امارات مساوی کرد و در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفت.در این دیدار که از گروه نخست این رقابت ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، شاگردان «ساغلام» با وجود بازی برتر در هر دو نیمه به کسب تساوی یک بریک برابر تیم الجزیره امارات بسنده کرده و کارشان برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها تقریبا غیرممکن شد.«رومارینیو» در دقیقه ۴۴ ابتدا برای تیم الجزیره امارات و «فرزاد حاتمی» در دقیقه ۷۸ برای تراکتورسازی گلزنی کردند.
تیم تراکتورسازی دیروز در حالی که از سه بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده و در قعر جدول رده بندی گروه اول قرار داشت به دیدار تیم الجزیره امارات رفت.
بازیکنان این تیم که برای صعود از این گروه به برد مقابل تیم الجزیره نیاز داشتند، در مقابل دیدگان هواداران خودی که برای حمایت از تراکتور حضور حداکثری درورزشگاه یادگار امام داشتند بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشتند اما تلاش آنان فقط یک گل در برداشت.درنیمه نخست تلاش بازیکنان این تیم نتیجه ای برای آنان در برنداشت و برخلاف جریان بازی یک گل هم دریافت کردند، در نیمه دوم با تغییراتی که ساغلام در ترکیب تیمش ایجاد کرد گل خورده را جبران کرد، اما نتوانست از سد این حریف بگذرد.
استقلال رکورددار بیشترین هوادار
همچنین در هفته چهارم این مسابقات استقلال پریشب میزبان العین امارات بود و تماشاگران بسیار زیادی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و حتی حدود ۱۰ هزار هوادار هم نتوانستند در ورزشگاه حاضر شوند. به گفته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، ۹۰ هزار نفر از بازی استقلال برابر العین دیدن کردند.
استقلال با این تعداد تماشاگر رکورد حضور تماشاگر در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را شکست و در جدول کلی هم در رده نخست قرار دارد. پس از استقلال، تیم‌های پرسپولیس با ۵۸ هزار هوادار از میزبانی در دو بازی خانگی و گوانگژو چین با ۶۵ هزار هوادار در رده دوم و سوم قرار دارند.
تیام غایب بازی با الریان
مهاجم سنگالی استقلال هم به احتمال زیاد به بازی با الریان در هفته پنجم لیگ قهرمانان نخواهد رسید.
مامه تیام در جریان بازی با العین مصدوم شد و حدود دقیقه ٦٠ از زمین بازی تعویض شد.بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد این بازیکن عضله همسترینگش آسیب دیده است و به طور قطع به بازی با الریان در روز ١٣ فروردین نخواهد رسید. البته دیروز خبری منتشر شد که تیام فصل را از دست داده است که این خبر درست نیست و حداکثر میزان دوری او از میادین ٤ تا ٦ هفته خواهد بود. البته تیام دیروز از پایش ام آر آی گرفته است که جواب قطعی مشخص نشده است و نیاز به ام آر آی جدید وجود دارد تا میزان قطعی دوری او از میادین مشخص شود. تیام از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرده است به ستاره تیمش تبدیل شده است و غیبت او در بازی با الریان خبر بدی برای آبی ها محسوب خواهد شد.همچنین وریا غفوری دیگر مصدوم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم ندارد و به زودی به تمرینات اضافه می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما