شناسهٔ خبر: 24598962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

برانکو: این برد برای صعود خیلی مهم بود/ عیدی خوبی به هواداران پرسپولیس دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد مهمی برای صعود کسب کردیم و آن را به عنوان عیدی به هواداران تقدیم می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
برانکو ایوانکویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات در نشست خبری گفت: از این برد خرسندم. این برد برای صعود ما خیلی مهم بود. از هواداران ممنون هستم و این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: بازی سختی بود و باید در این مسابقه از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم. به دلیل همزمانی با شب عید آن را به عنوان عیدی به هواداران می‌دهیم.

برانکو در مورد تیم الوصل گفت: الوصل تیم خوبی در امارات است اما در لیگ قهرمانان خوب نتیجه نگرفته است. آنها چند مصدوم داشتند و نتوانستند به موفقیت برسد آنها مقابل السد مستحق باخت نبودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود تیمی که ۹ امتیاز بگیرد صعود می‌کند و آیا پرسپولیس صعود کرده است، اظهار داشت: من درآسیا تجربه دارم و معمولا تیمی با ۹ امتیاز صعود می‌کند اکنون ما ۹ امتیاز گرفته‌ایم ولی صدرصد صعود نکرده‌ایم ولی تجربه من می‌گوید تیم ۹ امتیازی صعود می‌کند.

وی در مورد اینکه چه پیامی برای ایرانی‌ها دارید گفت: به همه مردم ایران نوروز را تبریک می‌گویم. به خصوص به هوادران پرسپولیس عید نوروز را تبریک می‌گویم. ما امروز هدیه بزرگی به هواداران دادیم. خوشحالیم که آنها را شاد کردیم و قهرمانی در لیگ برتر را هم در پیش داریم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.

نظر شما