شناسهٔ خبر: 24598902 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

تمسخر ادعای آل‌خلیفه درباره بازداشت 116 شهروند بحرینی به اتهام عضویت در یک باند تروریستی

ابنا

یکی از انقلابیان بحرین، ادعای وزارت کشور آل خلیفه مبنی بر کشف یک باند تروریستی متشکل از 116 نفر را مورد تمسخر قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ انور الرشید رئیس جمعیت موسسات جامعه شهروندی بحرین نسبت به اعلام بازداشت 116 شهروند به اتهام عضویت در یک باند تروریستی واکنش نشان داد.

وی این مساله را مورد تمسخر قرار داد و در توییتر نوشت: برای اولین بار در زندگی می شنوم که یک باند متشکل از 116 نفر بازداشت می شوند. این یک باند نیست بلکه یک گروهان به شمار می آید.

انور الرشید افزود: بر اساس اطلاعاتی که دارم به باندی تروریستی گفته می شود که 7 نفر عضو آن باشند اما 116 نفر را نمی توان یک گروه تروریستی نامید.

وی ادامه داد: به آل خلیفه توصیه می کنم که اگر می خواهند دروغ بگویند، اینگونه دروغگویی نکنند. آل خلیفه ثابت کرد که علاوه بر مسائل مختلف، حتی بلد نیست دروغ بگوید.

وزارت کشور رژیم آل خلیفه از بازداشت 116 نفر که آنها را تروریست خواند، خبر داد.

رژیم این 116 نفر را متهم به وابستگی به باند تروریستی کرده است.

وزارت کشور رژیم آل خلیفه از خنثی سازی آنچه عملیات تروریستی و خرابکارانه خوانده و کشف بیش از 42 کیلوگرم ماده تی ان تی و سی فور با قابلیت انفجار بالا خبر داده و اعلام کرده است که متهمان از آر پی جی برای اجرای عملیات تروریستی خود استفاده کرده اند. طبق اعلام وزارت کشور رژیم آل خلیفه این افراد به دادستانی رژیم تحویل داده شده اند.

رژیم آل خلیفه مدعی حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و عصائب اهل الحق عراق و حزب الله لبنان از این شبکه و آموزش اعضای آن شد.

رژیم آل خلیفه در راستای اقدامات سرکوبگرانه خود اقدام به بازداشت مخالفان می کند و اتهام واهی و خیالی تروریستی به این افراد می زند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه وزارت کشور بحرین واکنش نشان داد.

«بهرام قاسمی» ضمن رد بیانیه وزارت کشور بحرین و ادعا های واهی و تکراری مطرح شده در آن علیه نهادهای کشورمان افزود: فرافکنی و طرح سناریوهای تکراری و اتهام های بی اساس به دیگران مشکل حکومت بحرین با شهروندان خود را حل نخواهد کرد.

وی افزود: ما بار دیگر به مقام های بحرینی توصیه می کنیم به جای تشدید رویکردهای امنیتی و پلیسی، زمینه را برای تعامل و گفتگو با مردم خود فراهم سازند.

..............
پایان پیام/ 326

نظر شما