شناسهٔ خبر: 24598847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در گفتگو با «حوزه»:

آمریکا و اسرائیل دنبال ایران هراسی در بین اهل‌سنت هستند

حوزه/ شیخ زهیر جعید دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: عملکرد درست ایران از طریق رهبری حکیم آن آیت الله خامنه ای، موجب اطمینان خاطر اهل سنت در سر تا سر جهان می شود.

صاحب‌خبر -

شیخ زهیر جعید دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه برگزاری همایش علمایی در سوریه موجب وحدت اسلامی و گام بزرگی در راه آزادی قدس است، گفت: این همایش، همایش بسیاری خوبی است که در مرحله ای مهم و حساسّ و همزمان با پیروزی های محور مقاومت به خصوص در سوریه  و عراق و مقابله با تکفیر که سعی دارد بین امت تفرقه بیاندازد و آن را از هم بپاشد، برگزار می شود.

وی افزود: این همایش گام مهمی در راه قدس است و آزادی قدس تنها از طریق وحدت مسلمانان و  پیشروی با تفنگ امکان پذیر است و پیروزی نیز از طریق مقاومت و جهاد در راه خدا حاصل می شود.

شیخ جعید ادامه داد: این وحدتی که بین علمای شیعه و سنّی حاکم است، در واقع پاسخی حقیقی به اندیشه های ویرانگر تکفیری و وهابی است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موج ایران هراسی در جهان عرب گفت: آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و تمامی کسانی که حول این محور می چرخند، تلاش بسیار بزرگی می کنند تا چهره ایران را در جهان اهل سنّت مخدوش کنند و آن را بد جلوه دهند. امّا عملکرد درست ایران از طریق رهبری حکیم آن آیت الله خامنه ای، موجب اطمینان خاطر اهل سنت در سر تا سر جهان می شود.

 

 

نظر شما