شناسهٔ خبر: 24598228 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

جبهه العمل اسلامی لبنان:

هدف از ترور رئیس دولت فلسطین ضربه زدن به مصالحه ملی است

ابنا

جبهه العمل اسلامی لبنان هدف از ترور ناکام رامی حمدلله رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را توقف مصالحه ملی در این کشور توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ نشست شورای رهبری جبهه العمل اسلامی لبنان به ریاست شیخ زهیر الجعید در بیروت برگزار شد.
اعضای این شورا آخرین تحولات لبنان و جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار داده و سپس پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است: انفجار تروریستی که با هدف ترور رامی حمدالله رئیس دولت فلسطین در وروی نوار غزه رخ داد را به شدت محکوم می کنیم.

جبهه العمل افزود: موساد صهیونیستی و مزدوران داخلی آن مسئولیت این جنایت ناکام را برعهده دارند. آنها می خواهند فتنه و شکاف را در فلسطین گسترش داده و عملیات صلح فلسطینی را ناکام سازند.

العمل اسلامی تصریح کرد: این اقدام بزدلانه یک جنایت آشکار و بی سابقه به شمار می آید که هدف آن نیز اتهام زنی به کسانی است که مسئولیت حفظ امنیت غزه را برعهده دارند.

این جبهه اظهار داشت: همگان باید از اتهام زنی بی پایه و اساس برحذر بوده و قضاوت عجولانه نداشته باشند و مصالح عالی را در قبال این اقدام جنایتکارانه حفظ کنند.

جبهه العمل ادامه داد که اتهام زنی و قضاوت عجولانه بدون شک به سود پروژه و سیاست و توطئه های صهیونیستی هدفمند برای ناامنی و بی ثباتی در غزه به شمار می آید و عملیات مصالحه داخلی را متوقف می کند.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: بازداشت های روزافزونی که دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ضفه غربی و همچنین حمله به منازل شهروندان انجام می دهد را به شدت محکوم می کنیم.

منابع خبری از وقوع انفجار در مسیر کاروان خودروهای حامل رامی حمدالله نخست وزیر دولت وفاق ملی تشکیلات خودگردان فلسطین هنگام ورود به غزه خبر داد.

بر اثر این انفجار شش نفر زخمی شده‌اند.

منابع پلیس فلسطین با اشاره به انفجار در مسیر کاروان رامی حمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی در ورود به غزه اعلام کردند در این انفجار به وی آسیبی نرسیده و طبق برنامه در جلسات مورد نظر شرکت کرده است.

..............
پایان پیام/ 326

نظر شما