شناسهٔ خبر: 24598110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا|السد با پیروزی قاطع مقابل نسف، صدر جدول را از پرسپولیس گرفت

R35347/P1015145/S3,27/CT1

تیم السد قطر با پیروزی قاطعانه مقابل نسف قارشی ازبکستان به صدرنشین گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های السد قطر و نسف قارشی ازبکستان در چارچوب دیداری از هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C رقابت‌ها از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی السد با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی ژاوی هرناندز (3)، عبدالکریم حسن (15)، بغداد بونجاح (43) و یوغرطه حمرون (71) برای السد گلزنی کردند. مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع السد که به دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب این تیم دور است، در این دیدار هم در میدان حضور نداشت.

السد با پیروزی در این دیدار 9 امتیازی شد و به دلیل عملکرد بهتر در بازی مستقیم صدر جدول گروه C را از پرسپولیس گرفت. نسف قارشی هم که در دیدار رفت السد را شکست داده بود، در این گروه شش امتیازی باقی ماند. پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان با 9 امتیاز تیم دوم جدول بوده و الوصل بدون امتیاز قعرنشین است. تیم اماراتی در فاصله دو هفته مانده به پایان دیدارهای مرحله گروهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

انتهای پیام/

نظر شما