شناسهٔ خبر: 24598087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

الوصل امارات صفر-پرسپولیس ایران یک؛

پایان رویایی سال 96 برای ارتش سرخ/ پرسپولیس با یک گل به کمال رسید

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در امارات تیم الوصل را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال الوصل امارات و پرسپولیس ایران از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 دقیقه امروز در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار شد و پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست بدهد تا الوصل را دبل کند و 9 امتیازی شود.

پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بود. دقیقه 5 زردپوشان، دروازه پرسپولیس را تهدید کردند و ضربه مهاجم این تیم در دستان بیرانوند قرار گرفت.دقیقه 6 ارسال از جناح چپ روی پای بازیکن الوصل جفت و جور نشد و ضربه او از کنار دروازه قرمزپوشان به بیرون رفت. دقیقه 14 امیری توسط مندز متوقف شد و سرخپوشان صاحب یک ضربه کاشته شدند و ارسال توپ دفع شد. دقیقه 17 شجاع خلیل زاده نیز توسط نقدی بازیکن زردپوش متوقف شد و داور به بازیکن الوصل کارت زرد نشان داد. دقیقه 18 پرسپولیس بار دیگر صاحب ضربه کاشته شد و ارسال ماهینی در یک رفت و برگشت مهار شد.

در دقیقه 19 علی علیپور یک توپ‌گیری خوب داشت و حرکتی را از سمت راست تدارک دید اما ارسال زمینی او به نعمتی نرسید. دقیقه 21 پرسپولیس حمله‌ای را آغاز کرد اما گلر الوصل از محوطه جریمه خارج شد و توپ را با دست مهار کرد که داور یک کارت زرد به دروازه بان الوصل نشان داد و یک ضربه کاشته اعلام کرد. شوت محکم نعمتی از روی دروازه به بیرون رفت.دقیقه 24 یاد و خاطر هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد.دقیقه 27 زردپوشان حمله‌ای را آغاز کردند که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در ادامه قرمزپوشان دست به حمله زدند و شوت از راه دور علیپور در دستان گلر آبی پوش الوصل جای گرفت. دقیقه 31 عبدالله صالح روی نعمتی خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت و یک ضربه کاشته برای تیم میهمان بدست آمد. ارسال بی دقت توپ در دستان گلر الوصل قرار گرفت.

در دقیقه 33 برخورد امیری و لیما صدمه‌ای را به صورت وحید وارد آورد و او برای مداوا و جلوگیری از خونریزی دهان به کنار زمین هدایت شد.دقیقه 35 علیپور متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای پرسپولیس کرد. ارسال ماهینی با ضربه سر کمال کامیابی نیا به گل اول این دیدار تبدیل شد. منشا هم به جای وحید امیری به میدان آمد دقیقه 43 احمدزاده در هجده قدم الوصل متوقف شد و داور در یک صحنه مشکوک، ادامه بازی را اعلام کرد. دقیقه 45 دروازه سرخپوشان تهدید شد اما مدافعان توپ را دور کردند. در ادامه خلیل‌زاده، بازیکن زردپوش را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت و یک ضربه کاشته برای میزبان اعلام شد. ضربه لیما به دیوار دفاعی برخورد کرد و داور در سوت خود دمید و پایان نیمه نخست را اعلام کرد. 

نیمه دوم این بازی توسط زردپوشان آغاز شد.دقیقه 49 ارسال از جناح چپ به منشا نرسید و یک ضربه کرنر برای قرمزپوشان بدست آمد. ارسال کرنر در یک رفت و برگشت دروازه میزبان را تهدید کرد و توپ از روی خط دروازه الوصل دور شد.دقیقه 51 صادق محرمی با اشتباهی که انجام داد، بازیکن زردپوش را صاحب موقعیت کرد و ضربه بازیکن الوصل با اختلاف اندک از روی دروازه گذشت.دقیقه 54 حرکت زردپوشان از سمت راست و ضربه بازیکن الوصل با پای راست بیرانوند مهار شد.دقیقه 55 سرخپوشان آهنگ دروازه زردپوشان را داشتند که دروازه بان از محوطه جریمه خارج شد و توپ را دور کرد.دقیقه 57 بازیکنان زردپوش از سمت راست حمله‌ای را تدارک دیدند که در یک رفت و برگشت، شوت بازیکن الوصل از روی دروازه قرمزپوشان به بیرون رفت.

دقیقه 59 ارسال بیرانوند با ضربه سر منشا همراه شد و موقعیتی را برای فرشاد خلق کرد که ضربه زمینی او در دستان گلر الوصل جای گرفت. در ادامه، زردپوشان روی دروازه قرمزپوشان موقعیت‌هایی را بوجود آوردند.دقیقه 61 احمد نوراللهی به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد.دقیقه 62 ارسال سرخپوشان از سمت چپ با ضربه سر علیپور همراه شد که این توپ در دستان گلر قرار گرفت.دقیقه 66 سرخپوشان در چند حمله پی در پی، در نهایت در پی پاس خوب منشا، علیپور صاحب موقعیت شد اما شوت او در دستان گلر زردپوشان جای گرفت.دقیقه 67 شوت بازیکن الوصل در دستان بیرانوند قرار گرفت و در ادامه، یک ضربه کرنر از سمت راست برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال کرنر به ضد حمله تبدیل شد که انصاری به خوبی توپ را مهار کرد.دقیقه 69 کرنر به سود زردپوشان از سمت راست اعلام شد. ارسال توپ به تبدیل کرنر منجر و در ادامه توپ مهار شد.

دقیقه 70 صادق محرمی حرکتی را آغاز و پاس زیبایی را ارسال کرد که ضربه احمدزاده به کرنر تبدیل و ارسال کرنر نیز بازی را به جریان انداخت.دقیقه 72 زردپوشان از سمت چپ صاحب کرنر شدند.دقیقه 74 بار دیگر ارسال زیبای محرمی روی سر فرشاد فرود آمد و توپ از کنار دروازه زردپوشان به بیرون رفت.دقیقه 75 شوت بازیکن الوصل از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 76 ارسال زردپوشان از سمت راست روی پای مهاجم این تیم جفت و جور نشد و توپ از کنار دروازه قرمزپوشان به بیرون رفت.دقیقه 82 شوت بازیکن الوصل با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83 حرکت خوب سرخپوشان شکل گرفت و در ادامه، قرمزپوشان در تله آفساید قرار گرفتند.در دقیقه 84 حمله زردپوشان به کرنر از سمت راست تبدیل شد.ارسال بلند توپ از جناح دیگر به بیرون رفت.دقیقه 87 داور یک ضربه کاشته برای زردپوشان اعلام کرد. ارسال ضربه راهی به جایی نبرد.شایان مصلح به جای علیپور وارد زمین شد.داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. حرکت زردپوشان از سمت چپ و ارسال توپ از همه گذشت و از جناح دیگر به بیرون رفت. ضربه خوب منشا توسط گلر الوصل مهار شد. در ادامه، بار دیگر شوت منشا به گلر میزبان رسید.این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نظر شما