شناسهٔ خبر: 24597933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساغلام:

الجزیره فوتبال بازی نکرد، بازیکنان این تیم وقت‌کشی می‌کردند/ داور خیلی ضعیف بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی مقابل الجزیره امارات در تمامی بخش‌های بازی تیم برتر میدان بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارطغرول ساغلام عصر امروز بعد از تساوی تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: با احتساب وقت‌های تلف شده نزدیک به 100 دقیقه برابر تیم الجزیره امارات بازی کردیم و در این بازی هدف تیم ما برد مقابل الجزیره بوده که با وجود برتری مطلق نتوانستیم به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

وی اضافه کرد: 65 درصد مالکیت توپ در اختیار تیم ما بود، 546 پاس بین بازیکنان تیم ما رد و بدل شد، 17 شوت به دروازه داشتیم که که 9 شوت داخل چارچوب بود، 41 سانتر روی دروازه حریف داشتیم و 13 کرنر نواختیم، اما با وجود برتری برابر حریف خود موفق به پیروزی نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: این آمار تلخی در فوتبال است که با وجود برتر به پیروزی نرسیدیم، اما تنها مربوط به این بازی نبود و ما در 3 بازی قبلی خود هم در باشگاه‌های آسیا تیم برتر میدان بودیم، اما در کسب کامل امتیازات بازی ناکام بودیم و امروز کسب یک امتیاز ما را خوشحال نکرد و شانس تیم ما برای صعود کاهش یافت.

ساغلام توضیح داد: با این وجود برای کسب 2 پیروزی در بازی‌های باقیمانده خود به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم 6 امتیاز ممکن دست یابیم، هرچند شانس صعود ما از اختیار خود خارج شده و باید نتایج سایر تیم‌ها را نیز دنبال کنیم.

وی یادآور شد: داور مسابقه امروز قضاوت ضعیفی داشت و نتوانست بازی را اداره کند و نحوه قضاوت داور بیشتر به سود تیم الجزیره بود و من در عمرم فوتبالی مانند تیم الجزیره ندیده بودم و این تیم در زمین مسابقه فوتبال بازی نکرده و بیشتر وقت‌کشی کرد و به نظر من وقت‌های تلف شده بیش از 6 دقیقه بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: امروز ما نتوانستیم از موقعیت‌های بی‌شمار خود استفاده کنیم و حریف در تنها موقعیت خود به گل رسید و از بازیکنان تیم خود برای ارائه بازی خوب و زیبا تشکر می‌کنم.

ساغلام متذکر شد: در این دیدار نیز از داوری مسابقه متضرر شدیم و در داور یک پنالتی به سود تیم ما نگرفت و در بازی‌های قبلی هم شاهد اشتباهات داوری بر علیه تیم تراکتورسازی بودیم.

انتهای پیام/ذ

نظر شما