شناسهٔ خبر: 24597749 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

فراخوان ائتلاف 14 فوریه برای مشارکت مردم در تظاهرات ضد اشغالگران سعودی

ابنا

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از شهروندان خواست در تظاهرات محکومیت ادامه اشغال این کشور توسط نیروهای سعودی شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی از شهروندان این کشور خواست به صورت گسترده در تظاهرات هفتمین سالروز اشغال بحرین به وسیله نیروهای سعودی و اماراتی شرکت کنند.

این ائتلاف تصریح کرد: هیچ روزی نیست که نظام سعودی در سیاست ها و تصمیم های داخلی بحرین دخالت نکرده و با حضور پرشور در این تظاهرات به اشغالگران پیامی می دهیم مبنی بر اینکه هیچ جایی برای دخالت بیگانگان در مسائل داخلی بحرین وجود ندارد.

14 فوریه مشارکت در این تظاهرات را تأکید بر لزوم سرنگونی آل خلیفه و اخراج اشغالگران سعودی توصیف کرد و افزود: بیش از هزار نیروی سعودی تحت عنوان سپر جزیره و همچنین 500 نیروی اماراتی برای سرکوب تظاهرات مردمی وارد بحرین شده و به قلع و قمع شهروندان بحرینی می پردازند.

ائتلاف 14 فوریه ادامه داد: این نیروها جنایت های شنیعی علیه ملت بحرین مرتکب شده و ده ها شهید و زخمی نتیجه اقدامات آنان در بحرین است. اشغالگران همچنین تحصن شهروندان در میدان الشهدا (اللؤلوه) را از هم فروپاشیده و به سرکوب انقلابیان پرداختند.

این ائتلاف در ادامه بیان جنایت های نیروهای عربستان و امارات اظهار داشت: محاصره مجتمع پزشکی سلمانیه، جلوگیری از درمان مجروحان، حضور گسترده نظامی در خیابان ها، بازداشت پزشکان و مهندسان و علما و قشرهای مختلف ملت از جمله جنایت هایی است که این نیروها مرتکب شده اند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: نیروهای اشغالگر سعودی به این جنایت ها بسنده نکرده و به تخریب مساجد و تجاوز به مقدسات پرداختند بیش از 38 مسجد را تخریب کرده که همچنان بازسازی نشده اند.

..............

پایان پیام/ 326

نظر شما