شناسهٔ خبر: 24597379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله العظمی سبحانی در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه:

تصادفات جاده ای و فضای مجازی خسارت جبران ناپذیر به نظام وارد کرده است

حوزه/ فضای مجازی و تصادف های جاده ای صدمات زیاد به نظام وکشور وارد کرده است، باید برای این مسئله فکری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی امشب در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و هئیت همراه که در مؤسسه امام صادق(ع) برگزار شد گفتند: هدف از تاسیس سپاه پاسداران این بود که با معنویت همراه شود و از این طریق حافظ انقلاب و اسلام باشد.

این مرجع تقلید افزودند: این گروه درعین حال که مسلح اند به سلاح دینی و معنویت هم مجهز باشند و این معنویت باید در ذات سپاه باشد.

معظم له بیان داشتند: باید معنویت در هر دو بعُدجسم و روح آنها باشد، همین مسئله معنویت سلاح قوی در برابر دشمنان است.بنابراین اساس و جزء ذاتیات سپاه، اخلاق، ایمان و معنویت است.

 ایشان با بیان اینکه نباید از خارج کشور و فضای مجازی غافل شد گفتند: این که فضای مجازی باشد، کسی مخالف آن نیست، نمی گویم دیواردور آن بکشند، ولی باید از این فضا محافظت کرده و اجازه ندهیم خانواده ها غرق و گرفتار شوند.

حضرت آیت الله سبحانی گفتند: مسئله دیگر مسافرت ها است. این مسافرت ها، مشکلات زیاد برای کشور ایجاد کرده است. وقتی مسافرتها زیاد می شود، تصادفات زیاد  و مرگ و میرها زیاد می شود. 

 معظم له بیان داشتند: این چه تبلیغاتی برای سفر است که انجام می دهند، این تصادفات خسارت برای کشور و نظام است. مردم به جای مسافرت به صله رحم و به دید و بازید اقوام و عیادت از بیمارها بروند.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار داشتند: فضای مجازی و تصادف های جاده ای صدمات زیاد به نظام وکشور وارد کرده است، باید برای این مسئله فکری کرد.

۴۰/۳۱۳

نظر شما