شناسهٔ خبر: 24597295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برتری پرسپولیس مقابل الوصل در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس ایران و الوصل امارات با برتری یک گله نماینده ایران به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C پرسپولیس ایران از ساعت ۱۸:۴۵ در دوبی میهمان الوصل امارات بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس را در نیمه نخست کمال کامیابی نیا در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه ۵: حرکت خوب زردپوشان الوصل از سمت چپ با اشتباه صادق محرمی همراه بود که در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای عبدالله النقبی ایجاد شد که ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۷: باز هم حرکت از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس فرصت خوبی برای لیما مهاجم برزیلی الوصل ایجاد کرد که در ادامه ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: پاس در عمق برای علی‌پور پشت محوطه جریمه الوصل باعث شد دروازه‌بان این تیم از محوطه جریمه خارج شود و توپ را با دست لمس کند که در ادامه داور اعلام خطا کرد و دروازه‌بان حریف را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه سیامک نعمتی قصد داشت با استفاده از این موقعیت دروازه حریف را باز کند که شوت او به اوت رفت.

دقیقه ۲۶: پرسپولیسی‌ها باز هم در عمق دفاع الوصل پاس بلندی ارسال کردند که وحید امیری در ادامه پاس خوبی به علیپور داد اما شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه را یوسف عبدالله مهار کرد.

دقیقه ۳۸: حسین ماهینی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه الوصل ارسال کرد و در ادامه کمال کامیابی نیا با استفاده از این فرصت با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (۳۷ گادوین منشا)، سیامک نعمتی و علی علیپور

ترکیب الوصل: عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی سالم البلوشی، آنتونی کاتارس، فابیو لیما، یوسف عبدالله، عبدالله النقبی، رونالدو مندس، سالم جوما العزیزی، علی صالح

انتهای پیام

نظر شما