شناسهٔ خبر: 24596642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

امروز می توانستیم پیروز میدان باشیم/ الجزیره امارات را له کردیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز می توانستیم پیروز میدان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام عصر امروز سه شنبه بعداز تساوی تیمش برابر الجزیره امارات گفت: بازی خوبی بود و از هواداران تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند.

وی سپس با بیان اینکه پیش از بازی مقابل الجزیره، همه می‌خواستند که برنده این بازی باشیم، ادامه داد: تیم برتر میدان بودیم. هدف ما پیروزی در این بازی بود. ۱۰۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم و آمار بازی را که دیدم ۶۵درصد بازی در اختیار ما بود.

ساغلام با بیان اینکه۱۳۴۶ پاس دادیم، ۱۳ شوت زدیم که ۹ تا آن در چارچوب بود، گفت: اما متاسفانه تنها یک گل زدیم. رقیب ‌مان در ۱۰۰ دقیقه یک بار به سمت دروازه ما آمد و یک گل زد.

وی افزود: تا محوطه جریمه آمدیم و ۱۳ کرنر زدیم. چند فرصت جدی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: موقعیت ‌های زیادی در طول بازی داشتیم ولی حریف ما در ۱۰۰ دقیقه فقط یک بار به سمت دروازه ما هجوم آورد که روی همان حمله به گل رسید.

وی با بیان اینکه مثل بازی‌های قبل، ما مستحق پیروزی بودیم اما باز هم نتوانستیم به برد برسیم، گفت: رقیب ما برای فوتبال بازی نکردن به میدان آمده بود.

ساغلام با تاکید بر اینکه داور بازی قضاوت خیلی بدی داشت، ادامه داد: در عمرم چنین داوری ندیده بودم. داور امروز به تیم حریف کمک کرد.

وی با انتقاد از عملکرد داور بازی گفت: وظیفه داور این است بازی را اداره کند ولی امروز این وظیفه را به خوبی انجام نداد.

ساغلام سپس افزود: وقت‌های تلف شده شش دقیقه نبود. در نهایت این یک امتیاز ما را خوشحال نکرد و شانس ما را کم کرد.

وی گفت: متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد گل شد.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش بازی خوبی ارائه دادند، افزود: تیم ما نشان داده که می‌تواند در دو بازی باقی مانده به پیروزی برسد اما کار از دست ما خارج شده و باید به نتیجه رقبا هم نگاه کنیم.

ساغلام سپس گفت: کاملاً بر بازی حاکم بودیم و حریف ‌مان را له کردیم. با این بازیکنان بهتر از این نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی گفت: به خاطر مصدومیت احسان پهلوان، در ۱۶ دقیقه پایانی با ۱۰ نفر بازی کردیم و مسلمی پور دچار مصدومیت شد.

سرمربی تراکتور گفت: در مجموع از بازیکنان بابت‌ بازی‌های زیبایشان تشکر می‌کنم. ما مجبور شدیم در این روزها پر فشار از ۱۳، ۱۴ بازیکن بهره ببریم.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره در هفته چهارم پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کرد.

در دومین روز از هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم تراکتورسازی از گروه اول این رقابتها امروز سه شنبه میهمان الجزیره امارات بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد

در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد، رومارینو (۴۴) برای الجزیره و فرزاد حاتمی (۷۸) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

نظر شما