شناسهٔ خبر: 24595467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست تراکتورسازی مقابل الجزیره در نیمه اول/ مدافع سرخ‌پوشان مصدوم شد

تراکتورسازان در پایان نیمه اول دیدار با الجزیره امارات با یک گل بازنده به رختکن رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره امارات از ساعت 16 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز مقابل هم قرار گرفته‌اند که نیمه نخست این بازی با یک گل به نفع تیم اماراتی خاتمه یافت.

تنها گل این نیمه را رومارینیو در دقیقه 44 و برخلاف جریان بازی به ثمر رساند؛ ستاره برزیلی الجزیره در مصافی تک به تک با جوردی آلمیدا دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

در نیمه نخست شاگردان ساغلام مالک توپ و میدان بودند و موقعیت‌های خوبی نیز برای گلزنی داشتند اما درخشش دروازه‌بان حریف مانع از شکستن طلسم گلزنی سرخ‌پوشان شده و در سوی مقابل تیم اماراتی در تنها فرصت خود به گل رسید.

اتفاق دیگر این نیمه مصدومیت محمد نادری در دقایق پایانی بود که در یک تعویض اجباری جای خود را به عارف آغاسی داد.

قضاوت این مسابقه را فو مینگ از کشور چین بر عهده دارد که وی در 45 دقیقه اول یک بار دست به جیب شده و به سالم راشد از الجزیره کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور، علی طاهران، مهدی مهدی‌پور، مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و امیر ارسلان مطهری.
سرمربی: ارطغرل ساغلام

الجزیره امارات: علی خسیف، خلیفه مبارک، مسلم فایز، محمد المسلمی، سالم راشد، سالم علی، یعقوب الحوسنی، مبارک بوصوفا، خلفان مبارک، زاید العامری و رومارینیو.
سرمربی: هنک تن کاته
 

نظر شما