شناسهٔ خبر: 24595186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکست تراکتورسازی برابر الجریزه در پایان نیمه اول/ یک حمله، یک گل!

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الجزیره با برتری نماینده اماراتی خاتمه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی و الجزیره امارات در دیداری از گروه A لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود الجزیره خاتمه پیدا کرد.

داور: کیم دانگ جین

کمک داور: یون کاوان جیول و  کی یانگا

کارت زرد: سلیم رشید(40)

کارت قرمز: -

گل‌ها: رومارینهو برای الجزیره (44)

ترکیب تراکتورسازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری (عارف آغاسی3+45)، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، علی طاهران، مهدی مهدی پور،  مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی فر‌، احسان پهلوان و ارسلان مطهری

سرمربی: ارطغرل ساغلام

ترکیب الجزیره: علی خسیف، خلیفه مبارک، محمد المسلمی، سلیم رشید، مسالیم فاید،‌ یعقوب الحوسان، مبارک حوصوفا، تفلان مبارک،‌سلیم علی، زاید العامری، رومارینهو 

سرمربی: تین کات

شرح بازی:

دقیقه 12 ارسلان مطهری از عمق دفاع الجزیره به خوبی فرار کرد، اما مدافع الجزیره او را متوقف کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این در حالی بود که هواداران تراکتورسازی به شدت نسبت به این صحنه معترض بودند.

دقیقه 25 بازی بی نظم و کمی بی‌برنامه از سوی هر دو تیم پیگیری شد. بازیکنان تراکتورسازی در اکثر صحنه‌ها احساسی کار کردند و نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

دقیقه 30 بازیکنان تراکتورسازی حمله منظمی روی دروازه الجزیره داشتند. احسان پهلوان از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد که مدافعان تیم اماراتی توپ را برگشت دادند و در ادامه هم شوت از راه دور مهدی کیانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34 فشار حملات تراکتورسازی بیشتر شد و فرصت بسیار خوبی را مطهری برای مهدی‌زاده فراهم کرد و این بازیکن نتوانست از فرصت ایجاد شده به خوبی استفاده کند. ظاهراً سانتر از جناحین در نیمه اول مهمترین برنامه شاگردان ساغلام بود.

دقیقه 41 ضربه محکم احسان پهلوان را علی خسیف به خوبی از دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 42 تراکتوری‌ها به کمک یک ضربه ایستگاه موقعیت خوبی را روی دروازه الجزیره ایجاد کردند که بازهم علی خسیف، سنگربان اماراتی‌ها شوت محکم علی طاهران را دفع کرد.

دقیقه 44 زمانی که فشار حملات از سوی تراکتور زیاد شده بود تیم الجزیره از تک موقعیت خود به خوبی استفاده کردند و رومارینهو توانست با فرار از قلب دفاع تراکتورسازی دروازه سنگربان برزیلی این تیم را باز کند.

دقیقه 45+3 عارف آغاسی جایگزین محمد نادری شد. نادری به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

دقیقه 45+3  مسلمی‌پور ضربه ایستگاهی تراکتوری‌ها را به محوطه جریمه الجزیره ارسال کرد، اما مهاجمان تراکتور نتوانستند از سانتر دقیق این بازیکن به خوبی استفاده کنند و توپ راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

نظر شما