شناسهٔ خبر: 24594269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

چهارشنبه سوری ایرانی با هیزم اماراتی

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوصل امروز «سه شنبه» برگزار می‌شود و تقارن این بازی با چهارشنبه سوری در نوع خود جالب توجه است.

صاحب‌خبر -
باشگاه خبرنگاران جوان: تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز «سه شنبه» ساعت ۱۸:۴۵ بازی برگشت مقابل الوصل را در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کند.

تقارن این دیدار با چهارشنبه سوری سنتی و باستانی ایران اتفاق جالبی را رقم خواهد زد.

زرد پوشان اماراتی و سرخ پوشان ایرانی امروز یک چهارشنبه سرخ و زرد را در قالب رقابت‌های لیبگ قهرمانان آسیا برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس دیدار رفت در ورزشگاه آزادی را با حساب ۲ بر صفر به پیروزی رسید و صدر نشین گروه خود شد و با پیروزی در این مسابقه می‌تواند در روزی که السد یک دیدار نسبتا دشوار مقابل نسف قارشی دارد به نفع صعود سرخپوشان ایران رقم بخورد.

از سوی دیگر الوصل اگر بازی برگشت برابر پرسپولیس را واگذار کند به قطع به یقین حذف خواهد شد و همین موضوع جذابیت بالایی به این دیدار خواهد داد.

پرسپولیسِ برانکو قصد دارد اختلافات و ناکامی‌ها را کنار بگذارد و تنها نقطه تاریک این تیم حضور محسن مسلمان در ترکیب تیم بود که در بازی رفت مقابل الوصل به وقوع پیوست و این پیروزی نه تنها پرسپولیس را در سال نود و شش ۱۰۰ امتیازی می‌کند بلکه پایان خوشی برای سال کهنه و آغاز سال ۹۷ خواهد بود.

امشب زردی امارات را با سرخی ایران تسخیر خواهیم کرد و این دور از دسترس نیست.

ادعای‌های واهی امارات در مورد ناامنی ایران و حاشیه سازی در بازی مقابل نماینگان کشورمان عزم نمایندگان ایران را برای پیروزی مقابل آن‌ها افزایش داده است و امشب یک چهارشنبه سوری با آتشی سرخ از هیزم امارات بر پا خواهیم کرد.


العین در خانه اش حریف استقلال نشد و در تهران هم تن به تساوی داد، الوصل در تهران طعم شکست را چشید و در امارات هم همان زرد باقی خواهند ماند و سرخی چهارشنبه سوری بر گونه‌های مردان ایرانی خواهد نشست.

نظر شما