شناسهٔ خبر: 24593967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تاج‎گردون: نه آدم لاریجانی‎ام، نه مأمور روحانی

صاحب‌خبر -

غلامرضا تاج‎گردون طراح استیضاح ربیعی در مجلس دهم بود که استیضاح او را با وزرایی چون ناطق نوری، عبدالله نوری، مهاجرانی و فرجی‌دانا مقایسه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این نماینده اصلاح طلب مجلس، بارها خودش را دوست و همراه ربیعی معرفی کرد و در بیان انتقاداتش به وزارت او گفت: من به شما گفتم که می دانم از همه طرف به تو هجمه می کنند و از تو مطالبه دارند. به تو گفتم ما پشت تو می آییم به شرطی که با هیچ کس معامله نکنی و مستقل بایستی. 4 سال و شش ماه با تو همراه بودیم اما عنان را رها کردی، بانک رفاه کارگران را ذلیل کردی!

وی افزود: به عنوان یک اصلاح طلب می گویم که من امروز آدم لاریجانی نیستم! نروید بین دوستان اصلاح طلبم بگویید که من آدم لاریجانی هستم! و در بین پایداری ها بگویید، که اینها مامور روحانی هستند که مرا بیاندازند! من از پشت کوه آمده ام و نماینده مردمی هستم که 66 جنازه شان بالای قله دنا هستند و یک نفر در دولت بخاطر این سقوط عذرخواهی نکرد. آیا خون چیزی است که از آن بگذریم؟ ای دنا تو مقصر بودی که قامتت بلندتر از تصور من و آقای ربیعی بود!

تاج‌گردون گزارشات کارشناسی افشاگرایانه‎ای در پرونده سقوط هواپیمای آسمان ارائه کرد و با تحکم به وزیر گفت: هواپیمای ای تی آر اصلا بیمه نبود! چرا روزنامه ها را علیه نمایندگان بسیج می‏‎کنی؟

او با بیان اینکه اگر اصلاح طلبی این است که برای پست کرنش کنند، من اصلاح طلب نیستم، ادامه داد: حرف آقای حسنوند را خطاب به برادر عباد، بد برداشت کردید. او می‎گفت که باید پای حرفمان بایستیم. خدا لعنت کند اگر بخواهم از امروز تا آخر عمرم با این دولت و این رئیس جمهور که نه حرف تو را گوش می‎دهد نه حرف من را، کرنش کنم!

این نماینده اصلاح طلب خطاب به ربیعی ادامه داد: خودت میدانی چقدر دوستت هستیم و همراهت هستیم. اما این راه ثبات جمهوری اسلامی نیست! چرا همکاران پاک مرا در جامعه بدبین می کنید و استیضاح کنندگان را باج خواه معرفی می کنی؟ من تاج گردون لکه باج خواهی و وام خواهی و سوء مدیریت برای این و آن ندارم. اگر چیزی از من دارید بیایید بگویید! ای ملت این حرف ها را باور نکنید!

نایب رئیس فراکسیون امید خودش را شاگرد عارف معرفی کرد و با اشاره به اینکه بعد از دو سال صداوسیما میلش کشید و عارف را نشان داد، گفت: آقایان عارف و پزشکیان گفتند که الان وقت استیضاح نیست. به والله قسم یکی از خانواده قربانیان سقوط بعد از آن به من زنگ زد. نگذاریم مردم بگویند عید ما را خراب کردند تا عید خودشان خوب باشد! اتفاقا الان وقت استیضاح است چون باید در عید کنار مردم باشیم.

نظر شما