شناسهٔ خبر: 24593833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جاسوس سرمربی العین در استقلال چه کسی بود؟!

سرمربی تیم فوتبال العین مدعی شد که فردی از داخل ایران اطلاعات استقلال را در اختیارش قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، مامیچ سرمربی تیم فوتبال العین امارات بعد از تساوی برابر استقلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد که با کمک برخى از دوستانش در ایران توانسته تیم وینفرد شفر را آنالیز کند، که در حال حاضر تنها رد پاى یک نفر در این میان دیده مى شود.

شنیده‌ها حاکى از آن است که میک مک در مورت مربی ایرلندی سابق استقلال که سابقه کار در العین امارات را دارد براى ارائه این اطلاعات به مامیچ اقدام کرده است.

به این ترتیب انگشت اتهام به سمت فردى است که پیش از این در استقلال به عنوان مربى بدنساز کار مى کرد و برخى به خاطر حضور او در العین این موضوع را مطرح کردند.

گفته مى شود دوستان شفر در امارات تائید کردند که اطلاعات استقلال توسط مربی بدنساز سابق این باشگاه به العین‌ها انتقال داده شده است.

گفتنى است مک در مورت در هفته هشتم سرمربی موقت استقلال بود و چند هفته‌ای در کنار شفر به عنوان دستیار حضور داشت، اما سرمربی آلمانی بعد از چند هفته عذر این مربی را خواست.

اما درباره این موضوع یکى از مدیران استقلال گفت: فکر نمى کنم این چنین باشد و او به اطلاعات استقلال دسترسی ندارد و از طرفى در حال حاضر آنقدر فیلم بازى تیم‌ها در دسترس است که بدون شک رقیبان به خوبى یکدیگر را آنالیز مى کنند و نیازى به جاسوس و ارائه اطلاعات نیست.

 

نظر شما