شناسهٔ خبر: 24587821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سازمان لیگ به دنبال راهکار برای برگزاری هفته 26

منبع: تسنیم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که دنبال راهکاری برای برگزاری بازی‌های هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سعید فتاحی درباره درخواست وینفرد شفر، سرمربی استقلال برای لغو بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر در تاریخ نهم فروردین ماه 97 اظهار داشت: دنبال راهکاری هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. با این حال، استقلال طبق برنامه 12 اردیبهشت ماه باید فینال جام حذفی را برگزار کند و اگر به امید خدا از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، در تاریخ‌های 17 یا 18 اردیبهشت باید دیدار رفت و یک هفته پس از آن دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی را انجام دهد. پس از این تاریخ هم طبق اعلام فیفا، کلیه مسابقات به دلیل در پیش بودن جام جهانی تعطیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این را هم پیش‌بینی کرده بودیم که طبق روال، تیم‌های ملی باید در روزهای آخر سال در فیفادی بازی‌های دوستانه برگزار کنند، اما برنامه AFC کار ما را خراب کرد. برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نبود و اگر بازی‌ها چهاردهم فروردین برگزار می‌شد، بازی‌های هفته بیست‌وششم نیز دهم فروردین به انجام می‌رسید. برای تراکتورسازی و ذوب‌آهن مشکلی نداریم، اما استقلال و پرسپولیس باید سیزدهم فروردین مقابل حریفان خود به میدان بروند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال در تاریخ هفتم فروردین ماه 97 بازی دوستانه خواهد داشت و ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس در روز هشتم همین ماه در اختیار باشگاه‌های خود خواهند بود. در تاریخ نهم فروردین استقلال باید به مصاف نفت تهران برود و پرسپولیس هم با سایپا روبه‌رو شود. این دو تیم سیزدهم فروردین هم باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

نظر شما