شناسهٔ خبر: 24586343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش به اختیار در برابر ترویج فرهنگ غربی

R1010114/P1010114/S4,36/CT4

امروز به روحیه انقلابی و جهادی نیاز داریم! به یک نهی از منکر جدی. ظاهراً زمان آتش به اختیار است! باید جلوی تصویب برخی از لوایح گرفته شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاری جدی کنند و با قاطعیت نگذارند فرهنگ غربی بر ایران اسلامی برگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی اختصاصی با عنوان " آتش به اختیار در برابر ترویج فرهنگ غربی " برای تسنیم نوشت:

فرهنگ غربی مبتنی است بر یک سلسله عناصر که اولین عنصر اصلی و اساسی که می توان آن را ستون فقرات این فرهنگ نامید، گرایشی به نام انسان مداری و اومانیسم است. این گرایش در حقیقت از بازگشت به انسان به جای خدا و بازگشت به زندگی دنیا به جای آخرت گرایی نشأت می گیرد و می گوید که باید انسان را جایگزین خدا کنیم.

فرهنگ غربی

ریشه فرهنگ غربی، الحاد و کفر است که در آن خدا از فکر انسان برداشته شده است و به جای آن انسان قرار گرفته است و انسان محور همه ارزش ها شده است. براساس این فرهنگ، ارزش ها را انسان ها می آفرینند و سرنوشت انسان ها را نیز خودشان تعیین می کنند. با این نگاه، انسان هر کاری که دلش خواست انجام می دهد و آزاد مطلق است.

سکولاریسم و لیبرالیسم نیز زائیده همین تفکر است. طبیعی است وقتی خدا از زندگی انسان کنار رفت، دین نیز جایگاهی در مسائل جدی زندگی بشر نخواهد داشت. امروز آمریکای جهان خوار با نام وحدت فرهنگی و جهانی کردن فرهنگ، قصد دارد همین نگاه را بر تمام دنیا و همه ملت ها تحمیل کند و همه مثل غربی ها فکر کنند. آنچه را آنان خوب می پندارند، خوب بدانند و آنچه را غربی ها بد می دانند، بد بدانند و معتقد به اومانیسم و سکولاریسم باشند.

فرهنگ اسلامی

در برابر فرهنگ غربی، فرهنگ اسلامی قرار دارد. عناصر اصلی تفکر اسلامی، خدامحوری، اصالت دین، ولایت فقیه و محدود بودن قانونی فعالیت انسان در دایره اطاعت از خدای یگانه است. بر اساس فرهنگ اسلامی، مبنای عمل انسان ها، قرآن و متن دین است. نگاه ما با نگاه غربی ها کاملاً برعکس و متفاوت است. جهان بینی ما با جهان بینی غربی ها فرق دارد. ما نگاه غرب را «افساد» و نگاه اسلام را «اصلاح» می دانیم. غربگرایان و عاشقان فرهنگ غربی، خود را اصلاح گر می دانند؛ یعنی اصلاح آخرت گرایی به دنیاگرایی و تعریف ارزش ها در چارچوب نگاه بشری. طبیعی است که حامیان فرهنگ غرب با نگاه امام خمینی و امام خامنه ای و با دین اسلام و قرآن مجید مخالف باشند و حرفشان خلاف نگاه اسلام ناب محمدی (ص) باشد. از این رو ما آنان را فسادگر می دانیم.

مخالفت با فرهنگ غرب

ما با فرهنگ غرب مخالفیم، چون دین ما و خدای ما و پیامبر ما و اولیای الهی ما و ولی فقیه زمان ما با آن گرایش و تفکر مخالف اند. ما با فرهنگ غرب مخالفیم، چون فسادهای موجود در جهان را، عمدتاً معلول نفوذ و تهاجم فرهنگ غربی می دانیم. پس از رنسانس، مجسمه هایی در غرب ساخته شد که عریان یا نیمه عریان بودند. آغاز گرایش به بی بند و باری در غرب، در این دوره بود که ثمره اش تجاوزات جنسی فراوان در جوامع غربی است؛ و اسلام عزیز با بی بند و باری مخالف است.

چند سال پیش فیلمی را در آلمان به نمایش گذاشتند که در آن یک نوجوان سیزده ساله پدر و مادر خود را می کشد. پس از قتل پدر و مادر، آن نوجوان را محاکمه می کنند و از او علت این حرکت را می پرسند. وی پاسخ می دهد: از وقتی که خود را شناختم مورد تجاوز جنسی پدرم بوده ام! پدرم این کار را در مقابل مادرم انجام می داد!

این فرهنگ غربی است که می خواهند آن را برای ما صادر کنند. برخی هم از روی عمد یا غفلت و یا از سر جهل، در داخل کشور دم از فرهنگ غربی می زنند!

فرهنگ غربی و خشونت جنسی

در هر 98 ثانیه یک تجاوز جنسی در آمریکا رخ می دهد! این یعنی خیانت به بشریت و خشونت علیه زنان! طبق گزارش شبکه ملی مبارزه با تجاوز جنسی در آمریکا، در هر سال تعداد 321 هزار و 500 نفر در آمریکا در سن 12 سالگی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

اکثر قربانیان خشونت جنسی در آمریکا بین 18 تا 34 سالگی اند! و این یعنی ظلم به زن جوان به اسم آزادی زن!

امروز بیان تجربیات آزار جنسی در آمریکا به یک بحث روز تبدیل شده است. یک بازیگر آمریکایی در مهر ماه 1396 با ایجاد هشتگ از زنان کشورش خواست تجربیات خود را با موضوع خشونت جنسی بیان کنند!

یک عضو شورای شهر پترزبورگ و مدیرعامل شرکت BUMBLE، از ظلم به خود، پرده برداشته اند!

بنیاد اروپایی حقوق اساسی برای سنجش خشونت جنسی و فیزیکی علیه زنان در اتحادیه اروپا، در سال 2014 اعتراف می کند بیش از نیمی از زنان اتحادیه اروپا مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. این آمار نشان می دهد که از هر سه زن، یکی در سن 15 سالگی بوده است! این نتیجه فرهنگ غرب است!

طبق آمارهای رسمی، 81 درصد زنان سوئدی، 80 درصد زنان دانمارکی و 75 درصد زنان فرانسوی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند! این جنایت ها، خیانت به زن است یا حمایت از زن؟! در آلمان از هر 5 زن، 3 نفر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند! آزار جنسی کودکان در انگلیس از 85 هزار نفر در سال 2011 به 110 هزار نفر در سال 2015 افزایش یافته است! این نتیجه فرهنگ غرب است. این نتیجه ظلم به جنس زن است.

غرب گرایان داخلی

برخی در داخل کشور در ذیل عناوین متعدد، به دنبال جایگزینی فرهنگ غرب به جای فرهنگ اسلامی اند. یک روز از قانون 2030 حمایت می کنند، یک روز دم از عدالت جنسیتی می زنند، یک روز تحت عنوان لایحه تأمین امنیت زنان، وارد گود می شوند و دیگر روز با بیان حجاب اجباری، تیشه به ریشه حجاب و عفت می زنند.

در مجلس ششم، کنوانسیون منع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان به تصویب رسید. نمایندگان در آن دوره قصد داشتند به اسم دفاع از زن، ارزش های دینی را مورد خدشه قرار دهند. شورای نگهبان در آن زمان این لایحه را مغایر ارزش های اسلامی شناخت و آن را رد کرد. اگر این لایحه اجرایی می شد، امروز وضع کشور ما چه می شد؟! چه بر سر زن ایرانی می آمد؟!

عدالت جنسیتی یا ظلم به زن

در دولت یازدهم، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، واژه عدالت جنسیتی را بر سر زبان ها انداخت و بر عزم دولت یازدهم برای تحقق عدالت جنسیتی تأکید کرد.

ماده 31 در لایحه برنامه ششم توسعه به عدالت جنسیتی اختصاص یافت که در آن آمده است: «به منظور تحقق اهداف مندرج در اصول دهم، بیستم و بیست و یکم قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی برنامه ششم مبنی بر تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن و استیفای حقوقی شرعی و قانونی زنان در همه عرصه‌ها و توجه ویژه به نقش سازنده آنان و نیز به منظور بهره‌مندی جامعه از سرمایه انسانی زنان در فرآیند توسعه پایدار و متوازن، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند با سازماندهی و تقویت جایگاه سازمانی امور زنان و خانواده در دستگاه، نسبت به اعمال رویکرد عدالت جنسیتی در سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های خود و ارزیابی آثار تصمیمات خود در آن چارچوب، براساس شاخص‌های ابلاغی ستاد ملی زن و خانواده اقدام نمایند».

امام خامنه ای در 17 اسفند 1396 و در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: «این عنوان عدالت جنسیتی و مانند این ها هم حرف است؛ این ها حرف هایی است که دیگران گفته‌اند، غربی‌ها گفته‌اند، یک عده هم از روی دست آن ها برمی دارند می نویسند، می شوند بلندگوی آن ها. چه عدالتی؟ این عدالت است؟ الان بیشترین تجاوز جنسیِ با اِعمال زور، در غرب - در آمریکا و در اروپا - دارد انجام می گیرد... بیشترین خشونت مردِ داخل خانه علیه زنِ داخل خانه، در آنجا دارد انجام می گیرد... اسم عدالت جنسیتی را می‌آورند، برای اینکه بتوانند مقاصد خودشان را اِعمال بکنند».

معظم له در همان سخنرانی می فرمایند: «آن کسانی که وانمود می کنند عدالت جنسیتی به این است که در همه میدان هایی که مردها وارد می شوند، زن ها هم باید وارد بشوند، این ها خیانت می کنند به اعتماد زن و به حرمت و شخصیت و هویت زن».

نگاه غربی

متأسفانه نگاه برخی در دولت دوازدهم، نگاه غربی است. متأسفانه نگاه رئیس دولت هم، نگاه غربی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی  در 17 دی 1393 می گوید: «باید اسلام رحمانی، معتدل و اعتدالی را به جهان معرفی و در برابر افراط و خشونت ایستادگی کرده و به دنیا بگوییم که اسلام دین افراط و خشونت نیست، بلکه دین مداراست».

امام خامنه ای در 20 تیر 1394 می فرمایند: «از جمله چیزهایی که اخیراً خیلی رایج شده و انسان می شنود در نوشته ها و گفته ها، اسلام رحمانی است... همین طور پرتاب کردن یک کلمه بدون عمق یابی، کاری است غلط و احیاناً گمراه کننده... این اسلام رحمانی یک کلیدواژه‌ای است برای معارف نشأت‌گرفته از لیبرالیسم، یعنی آن چیزی که در غرب به آن لیبرالیسم گفته می شود... تفکر لیبرالیستی از تفکر اروپای قرن هجدهم و نوزدهم - یعنی زیربنای فکری اومانیستی که نفی معنویت و خدا و مانند این ها است- سرچشمه می گیرد».

آقای روحانی در 23 دی 1396 می گوید: «هیچ استثنایی در کشور برای انتقاد کردن وجود ندارد و در کشور ما معصوم نداریم، حالا یک وقتی اگر امام زمان در کشور ظهور کرد، حالا آن وقت هم می شود نقد کرد، پیامبر اسلام (ص) هم به مردم اجازه انتقاد می دادند و بالاتر از مقام پیامبر در تاریخ وجود ندارد، وقتی پیغمبر یک صحبتی می کرد، طرف بلند می شد رو به روی پیغمبر  می گفت: این حرف از طرف خدا به شما وحی شده است، اگر می گفت از طرف خودم هست ، می گفت من قبول ندارم و نقد می کرد!»

این حرف های روشنفکری غرب زده است که رئیس جمهور از آنان پند گرفته است. این شبهه پراکنی برای زدن ریشه دینی و ترویج تفکر غربی است، انسان  به یک نیروی بالاتر، یک نیروی بالاتر، یک هدایتی قوی تر و عمیق تر از هویت حس، از هدایت غریزه، از هدایت عقل لازم دارد، تا عقل بشر را راهنمایی کند و آن را پرورش دهد.

پیامبر اسلام برای این حقیقت آمد، کسانی که امام زمان (ع) و پیامبر (ص) را قابل نقد می دانند، در حقیقت با دانش و عقل بشری به ستیز بر خاسته اند! وقتی سخن از خطا در کلام پیامبر و نقد ایشان است، سخن از بی ارزش شدن تمام دستگاه نبوت است.

طبیعی است که نتیجه این تفکر تبلیغ عدالت جنسیتی باشد و در لایحه برنامه ششم توسعه، به ترویج عدالت جنسیتی غربی بپردازند کار به اینجا ختم نمی شود.

لایحه غرب باور

در سال 1396 لایحه جامع تأمین امنیت زنان در برابر خشونت ، توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شد تا در مجلس به تصویب برسد.

امام خامنه ای در 17 اسفند 96 فرمودند: «من شنیدیم لایحه ای را دارند تنظیم می کنند برای همین مسائل خانواده و اعمال خشونت علیه زنان، هم مسئولین دولتی و هم مسئولین مجلس مراقب باشند که باز همان فرهنگ غرب را نخواهند اینجا پیاده کنند که مثلاً فرض کنید در امر ازدواج دختر، پدر دخالت کرد این خشونت است و خشونت را این چنین معنا کنند، نه اینکه چه چیزی خشونت است و چه چیزی خشونت نیست، از غرب نبایستی تعلیم گرفته بشود... ما امروز با یک چنین دشمنی های خباثت آمیزی مواجهیم، بایستی مراقب باشیم».

متأسفانه در این لایحه که به نام تحکیم بنیان خانواده طرح شده است، اشکالات زیادی وجود دارد که در این نوشتار به برخی از آنان اشاره می کنیم:

اکثر موارد این لایحه، تهدید و مقابله علیه خانواده است.

این لایحه کاهش ازدواج دائم را به همراه دارد.

این لایحه محرومیت هایی را برای زنان به ارمغان می آورد.

این لایحه به آرامش و روح صمیمیت و یکپارچگی در خانواده آسیب می زند.

این لایحه مرد را از جایگاه اصلی مدیریت خانه خارج و راه فرار زنان از مسئولیت های در خانه را هموار می سازد.

این لایحه انحرافات اخلاقی را به وجود می آورد.

این لایحه خشونت علیه مردان را ترویج می نماید.

این لایحه زندگی به سبک غرب را تبلیغ می کند!

حجاب اجباری یا برهنگی غربی

به یقین طرح حجاب اجباری نیز همزمان با طرح این لوایح؛ نمی تواند بی حساب باشد. طرحی که همزمان برخی از اصلاح طلبان از آن دم می زنند و در همان زمان، تاج زاده نیز پرده را کنار می زند و در 16 اسفند 1396 می گوید: «اکثر اصلاح طلبان اعتقادی به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ندارند».

وی می گوید: «آیه ای درباره اجباری بودن حجاب نداریم. فقها نیز برای رعایت نکردن حجاب مجازات تعیین نکرده اند. پس الزام به دینی بر نمی گردد. رضا شاه در برداشتن زوری حجاب شکست خورد و جمهوری اسلامی در حجاب اجباری!»

تاج زاده می گوید: «ما در سال 85  و 86  می خواستیم به دولت فشار بیاوریم که حجاب را آزاد کند!» یعنی برهنگی را قانونی کنیم.

فائزه هاشمی نیز می گوید: «اگر به تاریخ 40 سال رجوع کنیم،آیا حجاب اجباری مردم ما را با حجاب تر کرده، اما در مقایسه با گذشته، روز به روز بد حجابی و کم حجابی بیشتر شده و حجاب و دین تقویت نشده و بعد از کشف حجاب رضا شاه نیز علاقه نسبت به دین بیشتر شد!» این ادبیات یک ادبیات هماهنگ و حساب شده برای نفی حجاب نیست؟!

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور می گوید: «پس از گذشت چهار دهه باید از رویه های خود تغییر مسیر دهیم و به حداقل استانداردهای حقوق بشری مقید شویم». همین خانم حامی عدالت جنسیتی غربی است و بر فکر عده ای نفوذ کرده است.

علیرضا بهشتی می گوید، پدرش با حجاب اجباری مخالف بوده و خود نیز تا آخرین روز حضور در دادگستری حجاب اجباری را اعمال نکرد!! این حرف خیانت به شهید بهشتی است.

شهید بهشتی در تاریخ 23 بهمن 1359 می گوید: «بر پایه تعالی که از اسلام می شناسیم انسان آزاد است؛ حتی آزادی که خدا را اطاعت نکند و یا اطاعت کند، اما وقتی در جامعه در مرئا و منظر دیگران وقتی که با هزاران نفر دیگر هستیم،آنجا دیگر محیط اجتماعی است. در آن محیط گستاخی من در گناه،آن نوجوان عزیز را بلغزاند و تو را به گناه به کشاند؛ من به او خیانت کرده ام و اسلام آزادی در خیانت را آزادی نمی داند، ضد آزادی می داند». شهید بهشتی می افزاید: «اگر به آن خانم گفتند خانم شما آزادی، فریاد برای آزادی هم برآوردید درست، اما خانم مسلمان در کوچه و خیابان که می آید لباس و پوشش ساده باشد؛ اندام های بدن و موی سر شما پوشیده باشد،آنچه با پوشش ساده نه دلفریب و سخن گفتن و نحوه برخورد با این و آن و طرز راه رفتن همه آن ها هم با وقار و سنگین و متین باشد، ما حرف خودمان را به شما زده ایم، شما می خواهی گوش کن یا گوش نکن آزاد هستی؟ گوش کردی خوشا به سعادتت، گوش نکردی عذابش دامن خودت را می گیرد؟ نخیر در آنجا ما نهی از منکر می کنیم. در این صورت خود به خود مقداری از آزادی این خواهر ها را از دستش می گیریم».

حواسمان جمع باشد که سخنان بزرگان دین را تحریف نکنند.

محمد رضا زائری می گوید: «سیاست اجباری حجاب کاملاً اشتباه است!» این آقا روحانی است و معرفت دینی اش ضعیف است.

پروانه سلحشوری، رئیس فراکسیون زنان مجلس می گوید: «این فراکسیون بعد از تعطیلات نوروز 1397 به بررسی حجاب اجباری در ایران می‌پردازد... حجاب اجباری مطالبه قشری از جامعه است، لذا بررسی آن در این نشست ضروری است».

امام خامنه ای در 17 اسفند 1396 می فرمایند: «آن چیزی که بنده را حساس می کند این است که ناگهان شما می بینید از دهان یک گروهی از افرادی که جزو خواص محسوب می شوند، مساله حجاب اجباری مطرح می شود؛ یعنی یک عده‌ای همان خطی را دنبال می کنند که دشمن نتوانسته بود آن را به نتیجه برساند. آنچه که حرام شرعی است، نباید به صورت آشکار صورت بگیرد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود... در بین این ها روزنامه نگار هست، در بین اینها روشنفکر هست، در بین این ها آخوند و معمم هست».

خواسته یا ناخواسته همه دست به دست داده اند تا بر فرهنگ اسلامی خط بکشند و فرهنگ غربی را در این کشور ترویج نمایند. به گفته علی مطهری در 18 اسفند 1396، می خواهند به خیابان های اروپا و آمریکا  و به شهرهایی مثل آنتالیا برسند و در نهایت بگویند برهنگی، که بیماری امروز دنیای امروز ماست و به عقیده محققان اجتماعی، مدیریت جهانی آن با صهیونیسم است. حضرات به این توجه دارند یا ندارند؟!

آیا این یک نفوذ جریانی نیست؟ نفوذ فرهنگی چطور؟ آیا این تلاش یک تهاجم گسترده فرهنگی و یک شبیخون فرهنگی نیست؟ وظیفه ام در قبال این تهاجم گسترده فرهنگی چیست؟ سکوت یا فریاد؟

آیا منتظریم امام خامنه ای شفاف تر از این فریاد بزنند؟!

ما امروز به روحیه انقلابی و جهادی نیاز داریم! به یک نهی از منکر جدی. ظاهراً زمان آتش به اختیار است! باید جلوی تصویب این لوایح گرفته شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاری جدی کنند و با قاطعیت نگذارند فرهنگ غربی بر ایران اسلامی برگردد. برخی به دنبال بازگشت بی بند و باری به کشورند. شاید می خواهند ماجرای اندلس تکرار شود. درست در همین زمان در برج میلاد و در جلوی چشم شهردار تهران، رقص دختران را شکل می دهند!

آیا نباید شک کنیم که یک برنامه مدون و طرح حساب شده ای را عملی می سازند تا بی بند و باری را عادی جلوه دهند!

یقین بدانید که این طرح ها نیز شکست خواهد خورد. هیچ کس نمی تواند نور خدا را خاموش کند. نور خدا خاموش شدنی نیست و زشتی  وگناه، در هم می ریزد و نابود می شود.

انتهای پیام/

نظر شما