شناسهٔ خبر: 24580497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شفر: العین بهتر از استقلال نبود/ بازی با نفت باید لغو شود

منبع: فارس

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: : بازی بسیار خوبی بود، در نیمه اول خوب پرس کردیم و فرصت های گلزنی زیادی داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل العین امارات،‌گفت: بازی بسیار خوبی بود. در نیمه اول خوب پرس کردیم و فرصت های گلزنی زیادی داشتیم.

* چنین فضایی را تا به حال ندیده بودم

وی افزود: در نیمه اول فقط به یک گل رسیدیم در نیمه دوم در یک صحنه نظم را رعایت نکردیم و در همان صحنه گل خوردیم سپس حریفمان چند فرصت گل داشت بعد از آن ما توسط علی قربانی و جابر انصاری فرصت گل‌زنی پیدا کردیم در بین نیمه مجبور شدیم وریا غفوری را عوض کنیم. از این به بعد فرصت ریکاوری و استراحت داریم،‌ چند بازیکن مصدوم داریم که باید کار درمانی آنها انجام شود و بازیکنان نیاز به ریکاوری و استراحت دارند تا با قدرت بیشتری دوباره بازگردند، گفته بودم این ناآمادگی به خاطر شرایط اردوی پیش فصل است. زمانی که شما آنجا خوب بدنسازی نکنید گاهی با مشکل روبرو می‌شوید از هواداران فوق‌العاده استقلال تشکر می‌کنم امروز خیلی خوب پشت تیم بودند و از تیم‌شان حمایت کردند چنین فضایی را تا به حال ندیده بودم که این تعداد هوادار پشتیبان تیم باشند از هواداران تشکر می‌کنم حالا وقت استراحت و کسب آمادگی برای شروع دوباره مسابقات است.

*من متوجه این مساله نشدم که العین بهتر از ما بازی کرد

وی درمورد اینکه تیم العین بهتر از استقلال بازی کرد و استقلال بعد از گل عقب نشست اظهار داشت: من متوجه این مساله نشدم که العین بهتر از ما بازی کرد در نیمه اول ما فوتبال بسیار خوبی را بازی کردیم،‌در نیمه دوم مشکلی که داشتیم روز ضدحملات بود اینکه پاس‌های خوب ارسال نشد، العین در 15 دقیقه از نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد، اما با آمدن جابر انصاری و علی قربانی چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که این دو بازیکن می‌توانستند گلزنی هم کنند. 

* هیچ تیمی نمی‌تواند 90 دقیقه کامل حریف را پرس کند

وی درمورد بازی خسرو حیدری گفت: خسرو حیدری خوب بازی کرد اما ووریا غفوری وقتی در زمین است فشار زیادی روی خط دفاع حریف می‌آورد، بازیکنان ما در نیمه دوم خسته شده بودند با این حال موقعیت‌های گلزنی زیادی را بدست آوردیم بعد از گل عقب‌نشینی نکردیم بلکه از میانه زمین پرس انجام دادیم و وقتی صاحب توپ می‌شدیم باید پاس‌های خوبی می‌دادیم و به بازیکنی که در موقعیت بهتر  بود باید پاس می‌دادیم، هیچ تیمی نمی‌تواند 90 دقیقه کامل حریف را پرس کند. این غیر ممکن است. 

* امیدواریم ملی‌پوشان با آمادگی بازگردند
سرمربی استقلال درمورد اینکه نیمکت استقلال یکدست نیست و بین بازیکنان اصلی و بازیکنان نیمکت نشین فاصله زیادی وجود دارد عنوان کرد: مجید حسینی قبل از بازی مصدوم شد تیام هم یک بازیکن ویژه و خاص است او بازیکن خوبی است و موقعیت را بو می‌کند. علی هم سرزن و جنگنده است چکار می‌توان کرد؟ بابت همه بازیکنان خوشحال هستم نمی‌توان گفت بازیکنانی که درون زمین هستند قوی‌تر و بازیکنانی که روی نیمکت هستند ضعیف‌تر همه باید با صددرصد توان کار کنند بازیکنان نیمکت ‌نشین هم باید برای بازی کردن بیشتر کار کنند، امید ابراهیمی،‌ پژمان منتظری، سید حسین حسینی و روزبه چشمی هم برای انجام ریکاوری به اردوی تیم ملی‌ می‌روند و امیدواریم با آمادگی بازگردند. 

* از حضور فرهاد مجیدی خوشحال هستم

وی در مورد حمایت پیشکسوتان استقلال و حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه،‌عنوان کرد: از این بابت خوشحال هستم. آمار فرهاد مجیدی را دارم و می‌دانم او برای استقلال و تیم ملی زحمت کشیده است و خوشحالم که پیشکسوتان از ما حمایت می‌کنند.

* اول در مورد داور هنگ کنگی گفتم اوه اوه اما قضاوت او را قابل تحسین بود

سرمربی استقلال در رابطه با عملکرد داور،خاطرنشان کرد: در ابتدا وقتی شنیدم داور هنگ کنگی است گفتم اوه اوه اما وقتی قضاوت او را دیدم این مسئله قابل تحسین بود. امیدوارم همه مثل او قضاوت کنند. این داور کیفیت بالایی داشت. در بازی رفت مقابل العین هم مشکل داوری نبود بلکه بازیکنان العین با شبیه سازی باعث شدند داور  اشتباه کند.

* بازی با نفت باید لغو شود

شفر افزود: بعد از این بازی سه بازیکن مصدوم داریم و فدراسیون متوجه شرایط باشد .چون تیم ملی بازیکنانش را برای روسیه می‌خواهد ما هم بازیکنان ملی پوش را برای بازی با الریان. باید بازی با نفت لغو شود. با این شرایط نمی‌توانیم مقابل نفت بازی کنیم که بازیکنان ملی پوش ما شب قبل از بازی  با نفت برسند و ما از آنها در بازی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

* این گروه یکی از قدرتمندترین و سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیاست

سرمربی استقلال در مورد وضعیت گروه گفت: همیشه مثبت فکر می‌کنم بخصوص زمانی که به مسابقه با العین و الهلال فکر می‌کنم این گروه یکی ازقدرتمندترین و سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیاست و از دو بازی آخرمان ۴ امتیاز می‌خواهیم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. البته همه بازیکنان ما باید برگردند در شرایط جسمانی خوبی باشند. یک بازی با الریان و یک بازی با الهلال داریم.

شفر در پایان سال نو را تبریک گفت.

نظر شما