شناسهٔ خبر: 24576691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین تأکید کرد؛

لزوم اقدام جدی در خصوص وام مسکن جامعه ایثارگران

«غلامرضا حقایق‌پور» گفت: کارکنان بنیاد شهید وظیفه‌ قانونی، اخلاقی، شرعی و اداری دارند که در جذب وام مسکن برای جامعه ایثارگران ورود جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

ارایه‌ی خدمت صادقانه، ایثار کارکنان استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان حوزه‌ مسکن، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت «شهدا» را تبریک گفت و اظهار داشت: از سال ۹۲ اجرای برنامه‌های مختلفی به منظور پاسداشت یاد و نام شهدا و گرامی‌داشت آرمان‌های شهدا در دستور کار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

حقایق‌پور با بیان اینکه ایثار مراتب مختلفی دارد، گفت: یک بعد ایثار در زمان جنگ و مختص به زمان و مکان خاصی است، ولی در زمانی که حضور برای مبارزه با دشمن نیست می‌توان در مباحث مختلفی آن را دنبال کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به ایثار اجتماعی، گفت: این نوع ایثار ارزشی و فراگیر است و جدا از مذهب و دین، همه جوامع بشری قبول دارند و باید در اشاعه‌ آن تلاش کنیم.

وی افزود: خوب خدمت کردن و ارایه‌ خدمت صادقانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایثار کارکنان بنیاد شهید است و بایستی در این راستا همت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بنیاد شهید، بهترین بندگان خداوند هستند، گفت: این موضوع تلاش و همت کارکنان را برای ارایه‌ خدمت به آن‌ها ۲ چندان کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به جذب ۹۸ درصدی وام مسکن جامعه ایثارگران در سال گذشته، گفت: این اتفاق مهمی در بنیاد بود که به همت و تلاش کارکنان حوزه‌ مسکن محقق شده است.

حقایق‌پور افزود: باید جذب وام مسکن در سال جاری نیز همانند گذشته باشد، تا بتوانیم مشکلات تعدادی زیادی از جامعه ایثارگران را برطرف کنیم.

این مسوول گفت: کارکنان بنیاد شهید وظیفه‌ قانونی، اخلاقی، شرعی و اداری دارند که در جذب وام مسکن برای جامعه ایثارگران ورود جدی داشته باشند.

وی افزود: مهمترین و بهترین تسهیلاتی که به جامعه ایثارگران ارائه می‌شود وام مسکن است، به همین دلیل کارکنان بنیاد شهید بایستی اقدامات لازم را در جهت جذب و رفع مشکلات آن انجام دهند.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه، «محمدرضا علی‌اکبربیک» معاون تعاون و «عبدالحسن وحیدی» رئیس مسکن و گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز مطالبی را در خصوص اهمیت جذب وام مسکن، ساماندهی گلزار‌های شهدا، تعویض سنگ مزار شهید، حافظان گلزار‌های شهدا، واگذاری زمین، روشنایی گلزار شهدا و دسترسی گلزار‌ها به جاده بیان کردند.

همچنین کارکنان حوزه‌ مسکن نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و جهت رفع آن‌ها پاسخ‌های لازم را از مسئولان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دریافت کردند.

انتهای پیام /

نظر شما