شناسهٔ خبر: 24573312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

برانکو: دیدار مقابل الوصل نقشی کلیدی در صعود ما خواهد داشت/ هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل الوصل امارات را در صعود سرخپوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تعیین‌کننده دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مدت کوتاهی برای دومین بار با الوصل روبه‌رو می‌شویم. این اتفاق برای ما و الوصل هم می‌تواند سخت باشد و هم می‌تواند جنبه مثبت داشته باشد.

الوصلی‌ها در دیدار مقابل پرسپولیس 2 گزینه بیشتر ندارند
وی افزود: الوصل از نظر من تیم خوبی است، اما در این بازی آنها دو گزینه پیش‌رو دارند. اگر در این بازی شکست بخورند، به طور کامل از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند و اگر بتوانند به پیروزی برسند، همچنان شانس صعود خواهند داشت. الوصل تیمی بزرگ و به نظر من تیمی با بهترین سازماندهی بین تیم‌های اماراتی است. آنها تا همین چند وقت پیش هم جزو گزینه‌های اصلی قهرمانی در لیگ کشورشان بودند و بازیکنان خوب و جوان زیادی دارند که خودشان را در بازی رفت به ما نشان دادند. الوصلی‌ها بازیکنان باتجربه‌ای مثل کاسیراس، مندس، کیائو و لیما هم دارند.

هدف ما مقابل الوصل برد است و برد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: این را بگویم که در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن ضعیف نداریم و همه تیم‌ها قوی هستند و برای برد می‌آیند. هدف اصلی ما مثل همیشه که پیش‌روی خودمان قرار دادیم، با احترام به الوصل برد است و برد.

برانکو با اشاره به وضعیت تیمش تصریح کرد: در خصوص شرایط تیم خودمان باید بگویم که همه سالم و سلامت هستند. آنها برای حضور در ترکیب رقابت می‌کنند.

ما این فصل 2 اولویت بزرگ داریم
وی به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره کرد و یادآور شد: ما مدت زیادی است که در فاصله‌های کوتاهی بازی‌های خود را انجام می‌دهیم و فشار زیادی را تحمل کرده‌ایم. ما دو اولویت بزرگ داریم و برای هدفی که برای خودمان پیش‌رو گذاشته‌ایم، حرکت می‌کنیم.

بازی ما مقابل الوصل یکی از مهم‌ترین دیدارهای گروه ماست
این مربی کروات با اشاره به اهمیت دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الوصل، عنوان کرد: ما اهمیت زیادی برای دیدار با الوصل قائل شده‌ایم و چند روز زودتر به امارات آمدیم تا با شرایط جوی، آب و هوایی آشنا شویم و تمرینات خوبی انجام دهیم تا شرایط خوبی برای مقابله با الوصل داشته باشیم. در واقع این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های گروه ماست.

نقش کیائو و لیما در تیم الوصل سرنوشت‌ساز است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که تأکید زیادی روی اسم لیما داشت و آیا خبر دارد که او در چند بازی اخیر الوصل حضور نداشته است، اظهار داشت: بله، ما می‌دانیم که کیائو و لیما مصدوم بودند، اما ظاهراً به شرایط عادی برگشته‌اند. آنها بهترین بازیکنان و از نفرات اصلی الوصل محسوب می‌شوند و نقش آنها در تیم‌شان سرنوشت‌ساز است.

بازی مقابل الوصل نقشی کلیدی در صعود ما خواهد داشت
وی همچنین بیان کرد: ما حساب ویژه‌ای روی این دو بازیکن باز کرده‌ایم و به بازیکنان‌مان گفته‌ایم چطور آنها را مهار کنند. من چون لیگ امارات را می‌شناسم و دنبال می‌کنم، به نظرم بازی با الوصل هم نقش کلیدی در سرنوشت ما دارد. الوصل تا چند هفته پیش از گزینه‌های اصلی برای قهرمانی در امارات بود، اما با بدشانسی به النصر، الوحده و العین باختند و از قهرمانی دور شدند.

هدف ما صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی است
برانکو در واکنش به این سؤال که تیمش سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و به نظرش بازهم می‌توانند این موفقیت را تکرار و حتی به فینال برسند، تصریح کرد: طبیعی است و افتخار بزرگی بود که تا نیمه نهایی بالا رفتیم، اما اهداف ما پایان ندارند. هدف ما هدف حداکثری تا فینال و حتی قهرمانی است. افتخاری بود که فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم و این فصل هم هدف و انگیزه‌ای که داریم، این است که حداقل تا نیمه نهایی برویم. هدف نهایی ما رسیدن به فینال و قهرمانی است.

نظر شما