شناسهٔ خبر: 24573023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پیش بازی تراکتورسازی -الجزیره امارات ؛ تبریز به دنبال نخستین برد آسیایی +جدول گروه A

تراکتورسازی در آخرین مسابقه رسمی پایان سال تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نخستین برد آسیایی خود را به دست بیاورد تا بیش از این هواداران خود را ناامید نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، تراکتورسازی فعلا تنها تیم ایرانی حسرت به دل در آسیاست، تیمی که هنوز یک برد هم در مرحله گروهی کسب نکرده و به دنبال نخستین برد آسیایی خود است.حالا نماینده پرطرفدار تبریز فردا این فرصت را دارد تا در خانه خود و در مقابل دیدگان هزاران نفر از هوادارانش الجزیره امارات را شکست بدهد و سه امتیاز آسیایی را دشت کند. اگر تراکتورسازی برنده بازی مهم فردا نباشد کورسوی امید این تیم برای صعود به طور کامل از بین می رود و آنچه باقی می ماند تشریفاتی است. تراکتورسازی در بازی رفت مقابل الجزیره بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در گلزنی ناکام بود. شاگردان ساغلام هنوز در آسیا گلی نزده اند و این برای تیمی مثل تراکتورسازی آمار فاجعه باری محسوب می شود.

شنیده می شود که ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی به دلیل نتیجه نگرفتن در آسیا تحت فشار قرار دارد. او باید به هر شکل ممکن این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد تا از این فشار خارج شود.

تراکتورسازی می تواند در آخرین بازی سال به اولین برد آسیایی برسد. قطعا الجزیره حریف سرسختی خواهد بود و به راحتی تسلیم نمی شود.

برنامه مسابقات گروه A

تراکتورسازی ایران - الجزیره امارات ساعت 16

الاهلی عربستان - الغرافه قطر ساعت 20:45

جدول گروه A

1- الاهلی عربستان 7 امتیاز

2-الجزیره امارات 4 امتیاز

3- الغرافه قطر 4 امتیاز

4- تراکتورسازی ایران یک امتیاز

نظر شما