شناسهٔ خبر: 24571618 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر مجلس وحدت مسلمین پنجاب:

سیره حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان جهان است

حوزه/ حجت الاسلام سید مبارک موسوی گفت: نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است و زنان ما باید حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام سید مبارک موسوی دبیرمجلس وحدت مسلمین پاکستان ایالت پنجاب، گفت: نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است، زنان ما حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند.

وی حضرت فاطمه زهراء(س) را برای همه زنان جهان بزرگترین و برترین اسوه و الگو خواند و گفت: سیره حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان است و مسلمانان نباید اجازه دهند که دشمنان، این الگوی نیکو را کمرنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام سید مبارک موسوی در ادامه گفت: زنان در هر نقشی که هستند باید مورد احترام باشند، زیرا در آموزه های دین مقدس اسلام و أئمه اهل بیت(ع) برای زنان مقام رفیع و بلندی بیان شده و به همین جهت در همه عرصه های زندگی برای زنان نقش مهم و مقام رفیع و حقوق ویژه ای در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: زنان مسلمان ما باید سیره عملی حضرت زهراء(س) را با دقت مورد مطالعه قرار دهند تا با الگوقرار دادن این بانوی بی نظیر، در پیشرفت و توسعه جامعه بتوانند نقش مهم خود را ایفاء کنند.

نظر شما