شناسهٔ خبر: 24571439 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تا ۲۸ اسفند ماه برگزار می شود؛

کرسی های تلاوت نفحات با حضور قاریان برجسته

دارالقرآن نفحات اقدام به برپایی کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان برجسته کشوری کرده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دارالقرآن نفحات محافلی در سطح مساجد و با حضور  قاریان برجسته برگزار می کند.

این هفته نفحات القرآن با تلاوت روح الله روشنی قاری ممتاز کشورمان شنبه  ۱۹ اسفند در مسجدالنبی (ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران برگزار شد.

همچنین کرسی ۲۲۶ نفحات القرآن یکشنبه ۲۰ اسفند ماه با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر؛ شهرک دریا برگزار شد.

در ادامه این کرسی ها، کرسی ۲۲۷ نفحات القرآن با تلاوت هادی موحد امین، ۲۰اسفند ماه پس از نماز ظهر و عصر در حسینیه حضرت زهرا واقع در مهرآباد، امنیت پرواز برگزار شد.

کرسی ۲۲۸ نفحات القرآن، دوشنبه ۲۱  اسفندماه با تلاوت محمدهادی صلحجو پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ولیعصر واقع در شهرک راه آهن برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت۲۲۹  نفحات القرآن با تلاوت سه شنبه ۲۳ اسفند با تلاوت قاری بین المللی سعید پرویزی  پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد ۱۴ معصوم واقع در خانی اباد، شهرک شریعتی برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت ۲۳۰ نفحات القرآن با تلاوت حسین رستمی قاری بین المللی کشورمان و با حضور علی و زینب فیضی چهارشنبه ۲۳ اسفند در مسجد اعظم تجریش واقع در تجریش، ابتدای شریعتی کوچه ذغالیها برگزار خواهدشد.

کرسی تلاوت ۲۳۱ نفحات پنجشنبه ۲۴ اسفندماه از ساعت ۵ صبح ویژه فجرگاهی با تلاوت علیرضا امانی در مسجد امام قائم واقع در نارمک، چهارراه تلفنخانه و همراه با یفره اطعام قران کریم برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت ۲۳۲ و ۲۳۳ نفحات ۲۳ و۲۴ اسفند توسط قاری ممتاز مجتبی اصغری در مسجد میثم تمار واقع در استان خوزستان، شهر شوش دانیال برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت ۲۳۴ نفحات شنبه ۲۶ اسفند پس از نماز عشا در میجد النبی واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران با تلاوت محمد کاظمی برگزار می شود.

  کرسی تلاوت ۲۳۵ نفحات القرآن یکشنبه ۲۷ اسفندماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با تلاوت مهدی جوکار حافظ کل قران برگزار خواهد شد.

کرسی ۲۳۶ نفحات القرآن و اخرین کرسی در سال ۹۶ با تلاوت محمدتقی نوران در مسجد جامع رسول واقع در  تهرانسر برگزار خواهد شد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می شود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می گردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما