شناسهٔ خبر: 24564678 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش :

برخی به دلیل تنوع به سفر خارجی می روند نه قیمت/ سعی داریم قیمت ها را در کیش کنترل کنیم

«علیرضا قائدیان » گفت: قابل قبول است که قیمت ها در داخل کشور بالا است اما مسئولان کلان کشور باید به نتیجه ای واحد برای قیمت ها ی خدمات در داخل کشور برسند.

صاحب‌خبر -

«علیرضا قائدیان » معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفت گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره این که بالا بودن نرخ های هتل ها، و خدمات جزیره کیش باعث شده تا مردم شوق بیشتری برای مسافرت های خارج از کشور داشته باشند گفت: بعضی از هموطنان که به خارج از کشور سفر می کنند، موضوع قیمت ها فقط برایشان مهم نیست.  عده ای از مردم ملاک برایشان تنوع شهری و تفریح های مختلف است.

او در ادامه تاکید کرد: اما قابل قبول است که قیمت ها در داخل کشور هم  بالا است.  مسئولان کلان کشور باید به نتیجه ای واحد برای  قیمت ها ی خدمات در داخل کشور برسند.

اودر ادامه بیان کرد: مسئولان کلان تصمیم گیر در کشور باید اول گردشگری در کشور و نقشی که می تواند در جامعه داشته باشد را مشخص کنند.

او در ادامه گفت:  با توجه به این که قیمت ها هزینه های خدمات در جزیره کیش بالا است ، اما خدمتکاران ما با حقوق های پایین تر خدمت رسانی اجام می دهند. سعی داریم با گردشی که انجام می شود قیمت ها را کنترل کنیم.

 

نظر شما