شناسهٔ خبر: 24564079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فنونی‌زاده: برخلاف پیش بینی‌ها ، صعود پرسپولیس دشوار است/ برانکو کج‌خلقی را کنار بگذارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخلاف پیش‌بینی‌ها کار پرسپولیس برای صعود از گروهش سخت است.

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس و الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی رفت خیلی خوب مقابل این حریف اماراتی به پیروزی رسید.  البته الوصل در آن مسابقه ۶-۷ بازیکن اصلی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. با این حال هواداران هم با وجود شکست در دربی حضور پرشماری در ورزشگاه داشتند و حتی علی پروین هم برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمد. خود من هم در آن بازی به ورزشگاه رفته بودم. 

وی افزود: من تصور می‌کردم پرسپولیس برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشد اما اکنون کار کمی سخت شده است. ۳ تیم ۶ امتیازی در گروه‌مان داریم. ضمن اینکه دو بازی هم در خارج از خانه برگزار می شود. بنابراین کار صعود از این گروه سنگین و دشوار است. بخصوص اینکه پرسپولیس در روز آخر باید در ازبکستان به مصاف تیم نسف قارشی برود. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صلابت و اقتدار پرسپولیس در لیگ برتر گفت: شاگردان برانکو قهرمانی شان در لیگ برتر قطعی است حالا ممکن است چند هفته‌ ای زمان گرفتن جشن قهرمانی تغییر کرده باشد اما بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید با صلابت‌تر بازی کنند. صعود از گروهی که سه تیم ۶ امتیازی دارد دشوار است. البته برانکو مربی کاربلدی است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل یک تیم ۷۰ درصدی را هم روی نیمکت دارد و بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم بسیار با کیفیت هستند. امیدوارم برانکو کج خلقی‌اش را کنار بگذارد از بازیکنانی که هواداران دوست دارند بیشتر استفاده کنند. بازیکنانی مثل محسن مسلمان، منشا و صادق محرمی می‌توانند به پرسپولیس بیشتر کمک کنند. 

انتهای پیام/ک

نظر شما