شناسهٔ خبر: 24560110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای آاس

برنامه پرز برای تامین بودجه خرید نیمار

رئال مادرید قصد دارد تابستان پیش رو برای جذب نیمار رقمی نزدیک به 400 میلیون یورو هزینه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نیمار رویای دیرینه رئیس باشگاه رئال مادرید است. فوق ستاره برزیلی سال 2013 در حالی به بارسلونا پیوست که رئال را نیز علاقمند به خود می دید؛ ولی در نهایت او به پیشنهاد بهتر بارسا پاسخ مثبت داد. نیمار 4 سال خوب را در بارسا پشت سر گذاشت؛ ولی همواره زیر سایه مسی ماند و همین، دلیلی شد برای خروج عجیب وی در تابستان.

او در حالی که یک سال از تمدید قراردادش با بارسا می گذشت، تصمیم به جدایی گرفت و انتقال 222 میلیون یورویی اش در تابستان گران ترین انتقال در تاریخ فوتبال لقب گرفت.

 

 

 

 

بسیاری معتقدند که نیمار برای نزدیک تر شدن به رئال تصمیم گرفت که به پی اس جی بپیوندد و هدف نهایی او پوشیدن پیراهن رئال است.

پرز، رئیس رئال با علم به این موضوع و با توجه به اخبار مربوط به نارضایتی و پشیمانی نیمار از پیوستن به تیم پاریسی، قصد دارد تابستان پیش رو برای جذب فوق ستاره برزیلی اقدام کند.

 

رئال از سال 2013 که بیل را با قیمت 101 میلیون یورو به خدمت گرفت، تا به امروز دیگر خریدی کهکشانی نداشته است. خامس نیز که سال 2014 با رقم 80 میلیون یورو جذب شد، نتوانست به ستاره ای کهکشانی تبدیل شود.

اما کهکشانی ها قادر خواهند بود 400 میلیون یورو برای جذب نیمار را تامین کنند؟ پاسخ مثبت است.

 

 

 

 

در چند سال اخیر تراز مالی رئال مثبت 23 بوده که بسیار عجیب جلوه می کند. در واقع رئال بیشتر از اینکه برای جذب بازیکن هزینه کند، از فروش بازیکن توانسته سود کند.

تامین بودجه لازم برای جذب نیمار هم از طریق فروش چند بازیکن تامین خواهد شد و هم اینکه خزانه رئال در سال های اخیر به اندازه کافی پر از پول بوده است.

 

گرت بیل، بنزما، یورنته، مایورال و ایسکو می توانند در تابستان از رئال جدا شوند و رئال پول خوبی بالغ بر 200 میلیون یورو از فروش آنها به دست می آورد که رقم اندکی نیست. در این بین اما مشخص نیست که چگونه باید نظر مثبت الخلیفی، مدیر پی اس جی را جلب کرد. در حال حاضر رئال به اندازه فاصله زمین تا ماه از نیمار دور است.

 

 

نظر شما