شناسهٔ خبر: 24556137 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در گروه صنعتی آرافرم نیرا صورت گرفت

طرح ویژه بانوان کارآفرین کشور

رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی آرافرم نیرا گفت: به مناسبت روز جهانی زن و تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر برند آرفونی شرایط ویژه‌ای برای زنان کارآفرین برای تجهیز محل کار اعم از دفاتر مرکزی کارگاه و کارخانه در قالب وام کارت ویژه بانوان کارآفرین فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا،  فاطمه گله‌داری‌پور رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی آرافرم نیرا، در راستای چگونگی اعطای تسهیلات در امر خرید و تجهیز دفاتر اداری بیان کرد: وام کارت‌هایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال (معادل ۶۰ میلیون تومان) به هر نفر از بانوان کارآفرین با ارائه پروانه تولید و یا جواز کسب ارائه می‌شود که آنها می‌توانند با توضیحاتی که در فرم و پاکت‌های پیوست این وام کارت‌ها موجود هستند و با فعال‌سازی کد و رمز کارت‌ها تا پایان روز ۳۱فروردین سال ۱۳۹۷ اعتبار فوق‌الذکر را برای خود ذخیره کنند؛ زمان استفاده از این تسهیلات تا پایان وقت اداری روز ۳۱خرداد ماه سال ۱۳۹۷ است.

وی افزود: با تمام مشکلاتی که بر سر راه کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی مخصوصا کارآفرینان و تولیدکنندگان زن ایرانی وجود دارد حمایت از این افراد و مجاهدین عرصه اقتصادی می‌بایست در دستور کار همه نهادهای قانون‌گذار و نهادهای اجرایی قرار گیرد.

رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی آرافرم نیرا با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی کارآفرینان تجهیز و به روز کردن دفاتر و محل کار خود است و محیط کار در راندمان پرسنل و رضایت‌مندی کارکنان تاثیر به‌سزایی دارد، افزود: قصد دارم این دغدغه را تا حد ممکن و به صورت ویژه از دوش کارآفرینان زن بردارم و با اقساط بدون بهره در قالب وام کارت فوق در طول ۶ماه بدون ارائه وثیقه برای زنان کارآفرین تسهیل کنم.

وی افزود: با توجه به نقش ویژه زنان در اقتصاد کشور وقتی بحث از اشتغال و کارآفرینی زنان به میان می‌آید بی‌تردید زنان کارمند، زنان روستایی و خود اشتغال و کارآفرین شهری به ذهن متبادر می‌شوند که این موضوع یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و معیارها برای تشخیص توسعه یافتگی یک کشور است؛ با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند وقتی که این جمعیت بزرگ در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت نکنند و یا درصد مشارکت به حداقل برسد مشکل بزرگی در اقتصاد کشور رقم می‌خورد . ضرورت کارآفرینی زنان ضرورتی است که مسئولان می‌بایست با حداکثر توان به آن مبادرت بورزند و شرایط این مهم را فراهم آورند.

گله‌داری‌پور بیان کرد: بانوان ثابت کرده‌اند در کنار تمامی وظایفی که به عنوان همسر و مادر در جامعه دارند می‌توانند سهم بزرگی از پست‌های مدیرتی، اداره شرکت‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی، تولیدی و خدماتی و در نهایت تولید ثروت را در جامعه به عهده داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیر از این طرح شما به عنوان نماینده و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی آرافرم نیرا برنامه‌های دیگری برای حمایت از بانوان دارید؟ بیان کرد: بیشتر پرسنل آرفونی در حال حاضر بانوان هستند و همچنین تناسب پست‌های مدیریتی به صورت متناسب بین آقایان و بانوان تقسیم شده به طور مثال مدیر واحد روابط عمومی، اداری و مارکتینگ و فروش شرکت از بانوان انتخاب شده‌اند و این خود نشانه‌ای از کارآمد بودن زنان در جامعه اقتصادی کشور است.

گروه صنعتی آرافرم نیرا برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی و ورزشی دارد که قطعا در فرصت‌های آتی به آن پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما